HD5670 Dual screen crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevtec

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2003
Hi,

Enkele weken geleden heb ik besloten om een 2e monitor aan te sluiten op mijn HD5670 videokaart. Deze kaart heeft 3 aansluitingen: VGA, DVI en HDMI.

De 2 monitoren zijn aangesloten op de VGA en DVI poort, DVI met een VGA converter.

Bij normaal Windows gebruik werken de schermen perfect! Alles draait als een tierelier. Wanneer ik een game opstart, eindigt dit altijd in een crash. Vaak is dit als ik het spel afsluit, maar ook regelmatig tijdens het spelen.

De monitoren gaan dan uit, mijn systeem slaat soort van in een hibernate stand. De fan gaan langzamer draaien, en verder doet hij niks meer. Zelf de num-lock knop op het toetsenbord is niet meer uit te zetten.

Ik heb laatst de drive geupdate, maar dit heeft niets geholpen! Misschien dat jullie een oplossing weten? Ik heb alles al geprobeerd!

De spellen die crashen zijn o.a:
Assassins Creed 1
Batman: Arkham Asylum
Transformers: War for Cybertron

Het enige spel wat tot nu toe niet gecrashed is, is World of Warcraft.

Ik hoor graag van jullie!

Ik zal het eens gaan proberen!

Maar is het niet vreemd, dat hij het 99 van de 100 keer doet als ik het spel afsluit? Het lijkt erop, dat hij "niet terug wil" naar Windows. Ik kan de hele dag WoW spelen, en niks aan de hand. Maar andere games, dat vind hij op de een of andere manier niet prettig.

Geprobeerd, maar ik kan de temperatuur niet bekijken. Bij al deze games springt het rechter scherm op zwart als ik een game opstart. Wanneer ik op de Windows-toets druk om te gaan bekijken, krijg ik dus de crash.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan