Winterwonder
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 mrt 2008
Hallo,
Allereerst mijn PC systeemgegevens:
Moederbord: Fujitsu Siemens D2841-A1
Intel Pentium III Xeon 2.5MHZ dualcore
3GB RAM
Voeding 400W max
Intel G41 geïntegreerde videokaart
Windows 7
Het probleem:
Zojuist heb ik geprobeerd een Sapphire HD5670 512MB PCI-E op mijn moederbord te installeren, echter zonder succes. Ik heb voordat ik de videokaart heb geplaatst de integrated videokaart uitgezet via BIOS, ik heb namelijk bij video device 'PEG' gekozen (PEG = PCI-E stond in de BIOS). Daarna de VGA kabel in de videokaart geplugged en de PC geboot. Vervolgens hoor ik deze piepjes: 4-2-3-3. Dus eerst 4 piepjes, dan 2, dan 3 en weer 3.
Ik heb naar deze code gezocht maar zonder echt resultaat.
Is de kaart te nieuw voor m'n moederbord? Dat kan toch bijna niet, zo oud is m'n moederbord niet?
Allereerst mijn PC systeemgegevens:
Moederbord: Fujitsu Siemens D2841-A1
Intel Pentium III Xeon 2.5MHZ dualcore
3GB RAM
Voeding 400W max
Intel G41 geïntegreerde videokaart
Windows 7
Het probleem:
Zojuist heb ik geprobeerd een Sapphire HD5670 512MB PCI-E op mijn moederbord te installeren, echter zonder succes. Ik heb voordat ik de videokaart heb geplaatst de integrated videokaart uitgezet via BIOS, ik heb namelijk bij video device 'PEG' gekozen (PEG = PCI-E stond in de BIOS). Daarna de VGA kabel in de videokaart geplugged en de PC geboot. Vervolgens hoor ik deze piepjes: 4-2-3-3. Dus eerst 4 piepjes, dan 2, dan 3 en weer 3.
Ik heb naar deze code gezocht maar zonder echt resultaat.
Is de kaart te nieuw voor m'n moederbord? Dat kan toch bijna niet, zo oud is m'n moederbord niet?