HD5850 problemen in browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Skyline

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2007
Hallo allemaal.

Ik heb een Sapphire HD5850 en er zijn wat problemen. Ik kan bv. geen HD-Filmpjes op YouTube afspelen , alles loopt dan vast. Ook Google StreetView op fullscreen gaat fout.

Ik heb er alleen last van in de browser.
Games gaan goed , HD bestanden op mijn eigen PC gaan ook goed. Ik denk dat het dus aan de browser of flash o.i.d. ligt

Ik heb de nieuwste drivers , flash geherinstalleerd , Firefox & Internet Explorer geprobeerd en chipset drivers opnieuw geïnstalleerd.

OS is Windows 7 Ultimate 64bit

Alvast bedankt voor de hulp.

Ligt waarschijnlijk aan je browser
Probeer eens een andere browser. bijv, Firefox,opera,googlecrome ect

@applefaq: Zoals je ziet is er al minstens 1 alternatieve browser geprobeerd (firefox).

@topic-starter: Ik zou vermoeden dat er problemen zijn met codecs. Als je nog geen codecs hebt geïnstalleerd, probeer eens K-Lite Mega Codec.
Als je al een codec-pack geïnstalleerd had staan, die eerst deïnstalleren voordat je een andere/nieuwe gaat installeren.

Succes,

Tijs.

@applefaq: Zoals je ziet is er al minstens 1 alternatieve browser geprobeerd (firefox).

@topic-starter: Ik zou vermoeden dat er problemen zijn met codecs. Als je nog geen codecs hebt geïnstalleerd, probeer eens K-Lite Mega Codec.
Als je al een codec-pack geïnstalleerd had staan, die eerst deïnstalleren voordat je een andere/nieuwe gaat installeren.

Succes,

Tijs.

Heeft een codec pack ook invloed op streaming video dan ? :eek:
Als het bestand op mn PC staat gaat alles wel goed.

Laatst bewerkt:
Ik zou het gewoon proberen. Als het niet de oplossing is, dan deïnstalleer je het codec pack gewoon weer.

Tijs.

Codec pack wou ik sowieso al gebruiken
Het werkt nog niet trouwens.

Je had het zelf al in je startposting aangegeven: Het zou aan flash player kunnen liggen.

Kijk eens wat er gebeurt als je de nieuwste versie installeert, nadat je eerst oude versie(s) van Flash player gedeïnstalleerd hebt.

Tijs.

Is je probleem nu opgelost? Indien ja, wat heeft je geholpen?

Tijs.

GTA IV doet ook erg vreemd.
Hoe laag ik de resolutie en instellingen ook zet , het gaat allemaal heel moeizaam.
Beeld loopt steeds vast
Als ik echter de benchmark draai , krijg ik goede resultaten. Vloeiend beeld , 55 fps.
Maar als ik dan zelf wil spelen dan gaat het dus fout.

Ik begin Windows 7 nogal zat te worden want er zijn al wel meer problemen ermee..

Je zou natuurlijk even kunnen kijken of er nieuwe drivers zijn die je kunt gebruiken. Wel eerst downloaden, oude drivers deïnstalleren (zal wel via Configuratie scherm -> Software zijn), daarna pas de nieuwe drivers installeren.

Hagelnieuwe drivers (17 december 2009 nog geupdate!):
Voor Windows 7 32-bit: hier
Voor Windows 7 64-bit: hier

Succes,

Tijs.

Je zou natuurlijk even kunnen kijken of er nieuwe drivers zijn die je kunt gebruiken. Wel eerst downloaden, oude drivers deïnstalleren (zal wel via Configuratie scherm -> Software zijn), daarna pas de nieuwe drivers installeren.

Hagelnieuwe drivers (17 december 2009 nog geupdate!):
Voor Windows 7 32-bit: hier
Voor Windows 7 64-bit: hier

Succes,

Tijs.

Catalyst 9.12 had ik al geinstalleerd.
GTA IV doet ook al raar.
Enige spel dat eigenlijk normaal werkt op Windows 7 64bit is Call of Duty 4. Ik ga er nu Windows XP Home Edition op zetten en kijken of dat wel normaal werkt.

Ik hoop dat dat een oplossing biedt.

Veel succes! :thumb:

Tijs.

Ik heb Windows XP geïnstalleerd en alles is opgelost.
Voorlopig ga ik niet meer op Windws 7 : zitten volgens mij nog veel te veel problemen in.
Bedankt voor al je hulp.

Nog even uit nieuwsgierig heid had je een RC1 versie of RTM ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan