HDcleaner, ccleaner, regcleaner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Berichten
399
Ik heb net een schone pc en wil dit graag zo houden. Met welk programma kan ik de meeste "troep"veilig verwijderen. Ik heb niet veel verstand van computers dus als er een registervermelding staat zegt mij dat niet veel.
Ik heb windows xp, Antivir Guard, Sygate PF en scan met Adaware, Spybot en Ewido.
 
Voor dat ik mijn pc formatteerde gebruikte ik Easy cleaner. Dat komt niet in jullie tips voor, ik vond het wel een fijn prog. maar weet niet of het veilig is in de zin van dat er geen nodige registersleutels en bestanden worden verwijderd.
 
bekking zei:
Voor dat ik mijn pc formatteerde gebruikte ik Easy cleaner. Dat komt niet in jullie tips voor, ik vond het wel een fijn prog. maar weet niet of het veilig is in de zin van dat er geen nodige registersleutels en bestanden worden verwijderd.

De eerdere versie van Easyclaner had de neiging de Help en Ondersteuning om zeep te helpen...:) wat op deze site ook wordt beschreven, er is inmiddels een nieuwe versie. Beter is misschien toch het eerder gegeven advies op te volgen en dus Ccleaner te gebruiken, > uitleg. Lees ook het bericht van Buffy daaronder!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan