HDD 70 Gb bezet maar geen bestanden te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arno2504

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2008
Hallo beste helpers,

Ik heb net mijn computer opnieuw geinstalleerd (XP Pro). Ik heb hier verschillende harde schijven in zitten. Ik heb voor het installeren alle schijven losgehaald, behalve de systeemschijf. Hierop heb ik windows opnieuw geinstalleerd. Nu ik echter mijn andere schijven weer aansluit, ben ik van 1 schijf al mijn bestanden kwijt. Het gekke is, dat als je in verkenner de eigenschappen van de schijf bekijkt, dat er gewoon 70 Gb bezet is, maar dat hij totaal geen bestanden weergeeft wanneer de schijf geopend wordt.
In schijfbeheer zegt hij dat de schijf in orde en actief is, dus daar ligt het ook niet aan.
De andere schijven werken naar behoren.

Wie weet raad?

Alvast bedankt.

Hoi !

SP1, 2 & 3 al geinstalleerd ?

De eerste is nodig om je volledige HDD te kunnen zien.

Greetz,

Harry.

Nee, dat heb ik niet gedaan. Zal ik dat eens even doen? kijken of dat werkt.

iig bedankt voor de snelle reactie

Wedden dat het werkt,met SP2 zie je nl je totale omvang.

veel plezier ermee;)

Helaas, het werkt niet. Het probleem blijft hetzelfde.

Meer tips?

Dat heb ik gedaan, maar wat moet er nu uitkomen dan?
Heb short test gedaan, maar hij zegt gewoon 100% complete Short Test Passed on 11/06-2008 @ 16:51.58, en verder niets bijzonders

Hoi !

100 % passed wil dus zeggen dat je HDD in orde is !

Sorry, verder geen oplossing.

Greetz,

Harry.

OK, dat is een begin. Nu mijn bestanden nog terug. Iemand nog een suggestie?

Probeer eens met het programma Treesize. Dit helpt niet de bestanden terug te krijgen, maar dit programma laat alle bestanden zien op grootte. Een soort van verkenner, maar dan gesorteerd op grootte. Misschien werkt dit net even anders dan verkenner en zie je in ieder geval jouw bestanden weer staan.
Het is geen freeware, maar je kunt wel een trial gebruiken: https://www.jam-software.de/custome...EN&PHPSESSID=6bd9d3bad75b9a67f4550d9a7784dc48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan