hdd asus eee 901 te klein !?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustang9

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Ik heb een asus eee 901 met een 4gb en 8gb ssd, vandaag heb ik hem gerecoverd omdat mijn c: heel de tijd vol zat, nu heb ik nog 1.5gb over.
Na de windows updates zit mijn schijf weer vol.

Kan windows ook op de 8gb ssd gezet worden? Zo ja hoe?

Ik heb een recovery dvd en ext brander.

Ik neem aan dat de eee pc Windows XP draait.

Je kunt dan ruimte vrijmaken door gebruik te maken van CCleaner de optie Geavanceerd -> Hotfix deïnstallatieprogramma's aan te vinken in de sectie Cleaner.
Dit kun je telkens gebruiken zodra je updates hebt geïnstalleerd die verder goed werken.

PS: Let op bij de installatie van CCleaner , want je krijgt anders een of andere toolbar kado (van Yahoo als ik me niet vergis). Ik zou dat dus uitvinken als de installatie-opties worden getoond.

Succes,

Tijs.

Ik neem aan dat de eee pc Windows XP draait.

Je kunt dan ruimte vrijmaken door gebruik te maken van CCleaner de optie Geavanceerd -> Hotfix deïnstallatieprogramma's aan te vinken in de sectie Cleaner.
Dit kun je telkens gebruiken zodra je updates hebt geïnstalleerd die verder goed werken.

PS: Let op bij de installatie van CCleaner , want je krijgt anders een of andere toolbar kado (van Yahoo als ik me niet vergis). Ik zou dat dus uitvinken als de installatie-opties worden getoond.

Succes,

Tijs.

Denk niet dat dat veel zal helpen na een net verse en schone installatie....

Denk niet dat dat veel zal helpen na een net verse en schone installatie....

Er werd gezegd dat installatie van de updates ongeveer 1.5 GB gekost hebben. Op een 4 GB schijf lijkt het me dat je dan 1 GB vrij zou moeten kunnen maken (de bestanden van SP2 of SP3 blijven aanwezig).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Er werd gezegd dat installatie van de updates ongeveer 1.5 GB gekost hebben. Op een 4 GB schijf lijkt het me dat je dan 1 GB vrij zou moeten kunnen maken (de bestanden van SP2 of SP3 blijven aanwezig).

Tijs.

Doet cccleaner dat toevallig ook niet oude updates verwijderen?

Ik weet niet waar je het over hebt: CCleaner verwijdert de deïnstallatie-bestanden van de updates, niet de updates zelf. Na zo'n schoonmaakactie kunnen de bijbehorende updates dan dus niet meer ongedaan gemaakt worden.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan