HDD (C:) vraagje...

Status
Niet open voor verdere reacties.

NiHaL

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Als ik hier op klik dan krijg ik de melding: klik op het programma waarmee u dit bestand wil openen...?Dit deed ie eerder nooit...

terwijl ik andere probleempjes van mn pc wil oplossen krijg ik telkens nieuwe erbij:(

Dus... als je op C: klikt vraagt ie met welk bestand je dat wilt openen?
Welke versie van Windows gebruik je?

Dan verplaats ik de vraag even naar de windows XP versie :)

waar kan ik die explorer.exe vinden?ik moet t zien te vinden tussen al mn bestanden.....heb weinig verstand van mn pc...
(rechtermuisknop heeft geen zin..openen met staat er nie bij....) dus dubbelklik op hdd (c:) en dan zoeken in t bestand....

misschien komt bovenstaande op t zelfde neer maar goed....heb dr nie veel verstand van;)

Is te vinden in c:\windows.

als t goed is...zit ik in c: windows....maar zie t daar ook nergens staan....

explorer ook niet? Dan naar deze computer, in de balk bovenaan op extra klikken en dan naar mapopties gaan en daar het tabblad weergave aanklikken en daar verborgen bestanden weergeven aanvinken. Wellicht dat je hem dan wel te zien krijgt.

windows/explorer dubbelklik..
in t lijstje staat er windows verkenner waar ik op moet klikken en dan lukt t wel....
dit moet ik elke keer doen....

of ik moet op HDD (C:) gaan staan rechermuisknop en dan op openen klikken...dat lukt nu ook....

maar waarom lukt het dubbelklikken op dat bestand nog steeds niet?

is er niet aan te vinken dat je het elke keer met dat programma wilt openen?
attachment.php

Bijlagen

• openen met.jpg
    openen met.jpg
    25 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
nee....ik kan die nie aanvinken...snap ook niet waarom...

En systeem herstel naar een datum van voor dat het probleem zich voordeed?

raak ik dan niet andere bestanden kwijt???ik weet niet sinds wanneer dit probleem zich voordoet eigenlijk....

anders moet ik het maar op die manier openen....niets aan te doen...

bedankt voor je hulp!!

Nee je raakt je documenten niet kwijt, maar als je programma's hebt geinstalleerd zullen deze gedeinstalleerd worden/niet meer werken.
Dus ik zou zeggen als je de laatste 2 weken geen nieuwe programma's hebt geinstalleerd gewoon de backup (systeemherstel) van 2 weken geleden proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan