Hdd Cooler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha Devil

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
1 sep 2002
Berichten
16.493
Besturingssysteem
macOS Sonoma
Goedenavond

Heeft het zin om een Hdd 120Gb 7200rpm SATA aan te sluiten op deze cooler?

of kan ik beter alleen de fan-controller aanschaffen ---> INFO
 
De fan controller is wel mooi , ook leuk voor mod casing

Zelf heb ik losse hdd koelers op de behuizing van de hdd geplaatst, die dingen kosten maar € 6,- op een beurs.

Je moet er wel ruimte voor hebben , als je twee hdd boven elkaar heb dan zal het niet lukken ondanks dat ze maar 10mm dik zijn.

Met een fan controller kan je natuurlijk wel alles appart regelen en het oogt ook mooi.


groetjes speedtouch
 
Als ik het goed heb bouw je deze cooler in een van de 5,25 inch bay, daardoor zou je toch nog onderin een extra hdd kunnen plaatsen?

tot nu toe staat op mijn planning voor een pc 1 hdd, dus maakt de vrije ruimte niet uit, zolang de fan/hdd controller maar past
 
Als je een hdd op de normale plaats inbouw in de pc, kan je gebruik maken van mijn systeem.

Wil je de controller wel inbouwen dan moet je goed rekening houden met de plaats van de exta fans die je inbouwt , deze worden geregeld door de controller even als de fan van je voeding , cpu fan weet ik niet zeker ik dacht het wel.

Als je een goede grafische kaart plaatst heeft deze ook een hele goede koel fan , weet niet of je deze ook via de controller kan doen.

Hierop kan alleen een echte mod-casing reageren hopelijk doen ze dat nu :D


groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan