HDD herkent als initio default controller

Status
Niet open voor verdere reacties.

easterbunny

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
mijn externe hardeschijf word door w7 herkent als een initio default controller.
1.Ik ben erachter gekomen dat dit de naam van een verbinding van Sata naar USB is, ik heb de externe HDD geopend en er in en uitgehaald, dit heeft niet geholpen.
2. in andere usb-poorten stoppen helpt niet(geprobeerd), en hij word wel door windows herkent alleen niet als een HDD.

kan iemand mij helpen.

Klik met je rechtermuisknop op 'deze computer' en kies beheren.

Ga in de beheer scherm naar schijfbeheer. Kijk of de schijf daar genoemd wordt en controleer of de schijf wel een partitie heeft. Eventueel de partitie aanmaken.

hij staat niet in schijfbeheer, omdat hij niet word herkent als HDD maar als een initio default controller.

ik heb de schijf eruitgehaald en los in mijn pc gestopt, daar werd hij wel herkend, en ik heb hem geformateerd, maar nu ik hem heb terug gestopt in de externe behuizing word hij nog steeds niet herkent.

hallo beste mensen

ik heb het zelfde probleem gehad, en ik ben er uit gekomen wat je nu eigenlijk moet doen.

en schijnt dat het iets in de geheugen van je moederbord zet, dat hou in dat je van alle drivers kunt installeren, maar dat niks meer helpt, ik heb er zelfs de Windows er opnieuw op gezet, zelfs dat hielp niet.

ik heb het volgende gedaan, haal je bios batterij er voor 10 minuten uit, daar mee reset je de bios tot fabriek instellingen en haalt hij de geheugen leeg van je moederbord.

als je na 10 minuten de batterij weer terug hebt gedaan, dan moet je ff kijken na je bios instellingen, want als je daar dingen na wens hebt veranderd, dan moet je dat nu weer doen.

groetjes goofy

P.S. ik hoop dat iedereen hier iets aan heeft!!!!​

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan