Beste Mensen, Ik hoop dat iemand mij kan helpen,Mijn harddisk is vastgelopen door een verkeerde voeding en checkdisk heeft de index vernield van deze schijf zodat ik hem niet meer kon openen in Windows XP. Ik heb geprobeerd de MBR aan te passen. Dit dusdanig mislukt, dat de schijf niet meer herkend werd bij "My Computer". Geen enkel data recovery programma kan informatie vinden op deze schijf. Ik heb toen maar een partition laten maken op de schijf (zonder te formateren) zodat hij wel weer zichtbaar is bij mijn computer. Ook nu kan ik met recovery programs geen files terug vinden. De schijf is niet geformateerd en ook heb ik de bestanden niet gewist, dus er zou data aanwezig moeten zijn.
Is het mogelijk dat ik de data wel kan recoveren, als ik de schijf eerst quick formateer naar ntfs?
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, mijn hele muziek collectie staat op deze schijf, en de ingescande cds heb ik al weggegeven.
Ja dit is een wijze les om back-ups te maken.
Welke held kan mij helpen?
Is het mogelijk dat ik de data wel kan recoveren, als ik de schijf eerst quick formateer naar ntfs?
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen, mijn hele muziek collectie staat op deze schijf, en de ingescande cds heb ik al weggegeven.
Ja dit is een wijze les om back-ups te maken.
Welke held kan mij helpen?