HDD Kapot??

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjlaarman

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2002
mn pc is gecrasht. daarom wilde ik mn harde schijf helemaal leeg gooien en alles er opnieuw opzetten. maar als ik fdisk.exe opstart loopt mn pc vast. ik heb met fdisk.com partities verwijderd en 2 nieuwe aangemaakt. het ging niet helemaal vlekkeloos, en met behulp van Partition Magic, die ook een berg fouten aangaf maar ze op kon lossen, heb ik nu 2 nieuwe partities. die moet je nog formatteren, die ene ging zonder problemen, maar de andere stopt halverwege: Formatteren geeindigd, schijf is niet aanwezig. Kan iemand mij helpen, is mn HDD kapot??

bvd

De hardeschijf al laten scannen met scandisk?
Kijk op de site van de fabrikant, van die hardeschijf, voor een diagnostische tool.
Hiermee kan je de hardeschijf na laten kijken.

.

heb diagnostische tool gedownload, maar loopt ook halverwege vast........ denk dat pc weg ga brengen , zit nl nog garantie op, maar dan moet hij wel echt kapot zijn anders moet je onderzoekskosten betalen......
of iemand andere tip??

Als je garantie heb kan je beter de pc ff wegbrengen,

Het kan zijn dat de hdd stuk is maar dit hoeft niet , je kan ook problemen hebben met je ram geheugen.

Als hier 2 bankjes in zitten kan je ze apart ff testen, een bankje eruit en probeer dan met de diagnostic tool of deze de schijf nu wel kan controleren.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan