Antwoorden is niet meer nodig, ik ben er al uit.
Ik heb reeds een oude hdd, die erg vol stond, en aan vervanging toe was, vervangen voor een ietwat nieuwer model.
Windows stond op deze harde schijf, maar nu dus op de nieuwe.
Naast deze harde schijf, heb ik ook nog een andere in mn computer zitten.
De nieuwe harde schijf werkt prima, maar het probleem is als volgt:
De extra hdd die er al in zat, word niet meer herkend.
Bij het opstarten ziet de computer hem wel, als primary slave, maar zodra de computer is opgestart, en ik kijk bij Mijn Computer, zie ik hem niet.
Kan het liggen aan het feit dat de extra hdd opgedeeld was in 2 partities, E en F, en de nieuwe harde schijf ook E heet?
Is dit te veranderen?
Alvast bedankt,
M. Vissers.
EDIT
Ik heb even rond zitten neuzen, en zag iemand met hetzelfde probleem.
Nu heb ik hetzelfde gedaan als daar aangeraden was, en nu heb ik de volgende vraag:
Bij schijfbeheer, onder computerbeheer, zie ik schijf 0, mn windows schijf, en schijf 1.
Schijf 0 werkt prima, maar onder schijf 1 staat Dynamisch, en daaronder Afwijkend.
Ik kan, via het rechtmuisklikmenu, de schijf converteren naar een standaardschijf, maar dan raak ik alle gegevens daarop kwijt.
Kan dit ook anders, zonder mn gegevens kwijt te raken?
Ik heb reeds een oude hdd, die erg vol stond, en aan vervanging toe was, vervangen voor een ietwat nieuwer model.
Windows stond op deze harde schijf, maar nu dus op de nieuwe.
Naast deze harde schijf, heb ik ook nog een andere in mn computer zitten.
De nieuwe harde schijf werkt prima, maar het probleem is als volgt:
De extra hdd die er al in zat, word niet meer herkend.
Bij het opstarten ziet de computer hem wel, als primary slave, maar zodra de computer is opgestart, en ik kijk bij Mijn Computer, zie ik hem niet.
Kan het liggen aan het feit dat de extra hdd opgedeeld was in 2 partities, E en F, en de nieuwe harde schijf ook E heet?
Is dit te veranderen?
Alvast bedankt,
M. Vissers.
EDIT
Ik heb even rond zitten neuzen, en zag iemand met hetzelfde probleem.
Nu heb ik hetzelfde gedaan als daar aangeraden was, en nu heb ik de volgende vraag:
Bij schijfbeheer, onder computerbeheer, zie ik schijf 0, mn windows schijf, en schijf 1.
Schijf 0 werkt prima, maar onder schijf 1 staat Dynamisch, en daaronder Afwijkend.
Ik kan, via het rechtmuisklikmenu, de schijf converteren naar een standaardschijf, maar dan raak ik alle gegevens daarop kwijt.
Kan dit ook anders, zonder mn gegevens kwijt te raken?
Laatst bewerkt: