hdd niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
ik heb net mijn pc terug van reparatie....omdat er een hdd stuk was, deze is gerepareerd en opnieuw geinstalleerd......maar er is nog een hdd in mijn pc, en daar staan foto's en muziek op....maar die is niet zichtbaar in 'deze computer' hoe kan ik zorgen dat deze ook weer erbij staat??

Weet je zeker dat die schijf er nog inzit?
Dan zou deze te zien moeten zijn in schijfbeheer, door diskmgmt.msc in uitvoeren te tiepen.

Dan zijn het SATA schijven, druk de stekkers ervan eens goed aan, ook die van de voeding, ze willen wel eens losraken door vervoer.

PS,
Haal die cardreader er eens af, en reboot, na de stekkercontrole.

Laatst bewerkt:
ik heb alles geprobeerd, maar geen succes, ik heb ook de windows xp cd erin gehad, en daar ziet hij de hardeschijf ook niet....

toen heb ik de kast opengehaald, en ff de hardeschijf gevoeld.....de ene was warm, dat is dat waar het systeem op staat, maar die andere die is gewoon koud, net of die het dus niet doet....

ik heb weer een email gestuurd....maar wel een slechte service bij media markt....

pc teruggekregen, kabel van brander zat er niet in, en de hdd dus ook niet zichtbaar, dit kijk je togh als bedrijf altijd na??

maargoed, tis even wachten op het antwoord van die mail, en als dat niks oplevert breng ik hem weer heen :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan