HDD-probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ane lenstra

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Mijn harde schijven springen soms zomaar over in EISA configuratie.. Weet iemand waardoor dit zou kunnen komen en wat ik er aan kan doen?

Kan je je probleem op de een of andere manier verduidelijken want ik begrijp het toch allesinds niet...
(screenshots misschien)

EISA-configuratie is een bestandssysteem, net als NTFS of FAT32. Maar in dit geval is de schijf onzichtbaar en onaanpasbaar.

Mijn NTFS is zomaar in eens veranderd in een EISA configuratie, waardoor ik er niks meer mee kon.

Ik heb dit probleem verholpen door systeemherstel te doen naar de laatste beschikbare datum.. Ben wel wat installaties kwijt, maar de schijven (met belangrijke info) heb ik weer terug. (voor de mensen die nog met dit probleem te maken krijgen)

Oh, ja ik herkende EISA wel omdat ik weet dat mij recovery partitie zo is maar ik wist niet dat het zoiets was als ntfs en fat(32, 16 enz.)

Ik denk dat jij eerder achter de oplossing zal komen dan ik, jij weet wel wat er altijd gebeurd op je pc....
Was de partitie origineel EISA en heb je deze dan ooit eens veranderd naar NTFS, ik weet het niet...
Misschien heb je HDD progjes die je HDD defragementeren etc. maar ook nog andere zaken kunnen.

Het is moeilijk om hier achter de oorzaak te komen hoor ofwel zou je eens in het logboek kunnen gaan kijken maar bij de errors zal je het misschien(ik weet het niet) niet moeten gaan zoeken.

Misschien is dit ook een nieuw soort virus/spyware--> ik gok maar wat in het wilde weg hoor :P
Ik weet zo niet wat er allemaal mogenlijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan