HDD Traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

DMeerakker

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2011
Hallo,

mijn HDD is sinds ik een partitie heb verwijderd heel traag.. na een herinstallatie van windows was dit nog niet verholpen.
als ik iets probeer te kopieren blijft het balkje na ongeveer 10 sec. stil staan.

hopelijk kan iemand mij helpen.

gr. Dmeerakker

Laatst bewerkt:
Open windows verkenner, rechtsklik op betreffende schijf.
Eigenschappen en extra.
Controleer de schijf met beide opties aangevinkt.
Je zal opnieuw op moeten starten en het duurt een tijdje, afhankelijk van de grootte van je schijf.

Na een schijfcontrole met allebij de opties angevinkt is het probleem nog niet opgelost
(op de partitie die ik had verwijdert stond Snow leopard geinstalleerd)

Gr Dmeerakker

Mijn voorstel, stel je bestanden veilig en herinstalleer windows met de optie de schijf formatteren en evt. opnieuw partitioneren.
Wellicht heeft je Mac installatie resten achtergelaten.

Zou het ook kunnen dat het iets met de ''BOOTMGR'' te make heeft...
ik kreeg de melding toen ik mijn pc opstarte dat deze ontbrak. dus dat is opgelost met de win7 cd maar het lijkt of het andere probleem ook is opgelost

zou het daar aan kunnen liggen?

gr. dmeerakker

Zeer wel mogelijk.
Met de optie repareren los je div. problemen op, daarom bestaat die optie. Op een eenvoudige manier de boel herstellen.

Het was maar een malig dat het weer werkte maar hoe kan ik de partitie formateren dat ik hem toch naar da FACTORY_IMAGE kan herstellen?

gr dmeerakker

Als je windows recovered) dus naar de fabrieksinstellingen terugzet, krijg je toch een optie voor een compleet nieuwe installatie ?
Dan wordt ook je HDD geformatteerd.

Ik heb de pc volledig opnieuw geinstalleerd met de windows dvd... Toen ik nog helemaal geen driver, programmas had geinstalleerd deed hij het. Maar na een paar weken kwam het zelfde probleem weer terug.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!!!!

gr Dmeerakker

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan