HDD wel in Bios, niet in verkenner ... en nu?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, hier de screenshot:
Ik heb verschillende gemaakt, telkens met een andere selectie, ik weet immers niet welke je wil zien:

Bovenste selectie

Middelste selectie

Onderste selectie
 
Tja, dat is ook het probleem, is de schijf een keer opnieuw ingedeeld, dan is het de onderste.

Ga eens terug, en dan naar advanced en boot, kun je daar nog een screenshot van neerzetten?
 
Create > (disc kiezen) Proceed > Intel > Advanced = onderstaande screenshot

Is dat goed? Denk het niet, volgens jou zou ik nog verder naar BOOT moeten kunnen
 
Dit was even voor de zekerheid, nu weet je zeker dat er geen beschikbare boot gegevens meer zijn, ook geen reserve, helaas.

Zul je toch weer terug moeten naar het eerdere scherm na search en dan voor de onderste optie kiezen en daar proberen die partitie terug te zetten, hopelijk is het de goede want dat is zo niet te zien, het is wel de grootste alleen weet ik niet hoe de schijf ervan te voren eruit heeft gezien, qua partitie(s).

Of probeer eerst alle bruikbare gegevens met b.v. dit progje eraf te halen.
 
Of probeer eerst alle bruikbare gegevens met b.v. dit progje eraf te halen.
Ik denk dat ik dit programma alleen kan gebruiken als er een driveletter toegewezen is

Zul je toch weer terug moeten naar het eerdere scherm na search en dan voor de onderste optie kiezen en daar proberen die partitie terug te zetten, hopelijk is het de goede want dat is zo niet te zien, het is wel de grootste alleen weet ik niet hoe de schijf ervan te voren eruit heeft gezien, qua partitie(s).
De grote partitie moet het inderdaad zijn, de schijf staat namelijk bijna vol met data, het overgrote deel heb ik elders nog gebachupped, het gaat me enkel om ca 2gig aan data die ik daadwerkelijk moet hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan