rambomambo
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 dec 2012
Beste,
kreeg rare problemen met mijn macbook pro, ben toen naar lab9 gegaan zeiden ze dat de garantie van 1 jaar verlopen was en
dat de HDD defect zou zijn dit zou 200€ kosten voor het te repareren.
Ik heb dit dus niet gedaan en zelf een HDD aangekocht.
Nu op het begin werd hij gevonden maar duurde formatteren een eewigheid. en partities aanmaken ook en kreeg dan telkens foutmeldingen.
Dan heb ik die HDD extern met usb aangesloten probleem opgelost simpel formatteren in paar seconden en installeren nu werkt alles goed.
Maar als ik de HDD weer intern in de pc stop werkt het opstarten neit krijg een vaagteken na een tijdje als ik dan CMD toets + R indruk en dan schijfbeheer klik
Dan vind hij die HDD niet meer terug
Dan betaal je zoveel en na 1 jaar en 1maand vertoond de laptop al problemen.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn ?
kreeg rare problemen met mijn macbook pro, ben toen naar lab9 gegaan zeiden ze dat de garantie van 1 jaar verlopen was en
dat de HDD defect zou zijn dit zou 200€ kosten voor het te repareren.
Ik heb dit dus niet gedaan en zelf een HDD aangekocht.
Nu op het begin werd hij gevonden maar duurde formatteren een eewigheid. en partities aanmaken ook en kreeg dan telkens foutmeldingen.
Dan heb ik die HDD extern met usb aangesloten probleem opgelost simpel formatteren in paar seconden en installeren nu werkt alles goed.
Maar als ik de HDD weer intern in de pc stop werkt het opstarten neit krijg een vaagteken na een tijdje als ik dan CMD toets + R indruk en dan schijfbeheer klik
Dan vind hij die HDD niet meer terug
Dan betaal je zoveel en na 1 jaar en 1maand vertoond de laptop al problemen.
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn ?