HDD wordt gezien als Cd-rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

snarfvz

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,

Ik kwam net bij een oom van mij vandaan, en die heeft een heel vaag probleem

Hij heeft 1 HDD van ± 20Gb die opgesplitst is in 2 partities (C:\ en D:\)

Met de C: partitie is niks mis, maar de D: partitie denk dat die een CDrom speler is, want het icoontje bij het D: station is van een of ander tuinontwerp programma, en als je bij Deze computer dubbelklikt op d: dat krijg je de melding dat die een bepaald autorun.exe programma niet kan vinden, en ook staat er bij (als je rechtermuisknop doet) automatische afspelen, lijkt mij een beetje vreemd voor een HDD partitie.

Ik heb die partitie al eens leeggegooid, en geformateerd maar het icoontje en de foutmelding blijven bestaan.

Heeft iemand een idee wat daar aan te doen is

Alvast bedankt

Toevallig de d geen cdrom drive dat de andere partitie e of f is

Geplaatst door SJJ
Toevallig de d geen cdrom drive dat de andere partitie e of f is

lijkt mij niet, want die D: schijf is 9 gb groot, en bij mijn weten zit er geen dvd rom of dvd brander in

Toevallig Davilx tuin 3d op de pc gehad? Daar heb ik het in elk geval wel mee gehad.
De oplossing voor mij was, met Norton WinDoctor controleren op ongeldige koppelingen. Als je die niet hebt dan moet je de C: eens controleren op fouten, met de standaard windows tools, wellicht werkt dat ook.

Geplaatst door maestro12
Toevallig Davilx tuin 3d op de pc gehad? Daar heb ik het in elk geval wel mee gehad.
De oplossing voor mij was, met Norton WinDoctor controleren op ongeldige koppelingen. Als je die niet hebt dan moet je de C: eens controleren op fouten, met de standaard windows tools, wellicht werkt dat ook.

nee het was geen Davilex maar van TLC Domus, maar dat kan ik wel eens proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan