HDD wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

andreas1

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
hallo allemaal,

Ik heb onlangs voor mijn verjaardag een nieuwe harde schijf gehad, het betreft hier een Western Digital WD5000AAKS. Ik blij, ik het hele geval er in geschroefd. Ik wil mijn oude en nieuwe schijf graag apart houden, dan gebruik ik mijn nieuwe schijf voor back-up/films/muziek, en ik ben ook van plan er wellicht in de nabije toekomst windows 7 op te zetten voor een dualboot.
Ik heb in de BIOS mijn oude schijf al als primair ingeschakeld. Maar nu komt het probleem: windows herkent de schijf niet! pcwizard e.d. herkennen de schijf wel, en geven hem correct aan, maar de schijf is niet zichtbaar bij deze computer --> ik kan er dus geen bestanden op zetten.
Heeft iemand een idee hoe ik windows hem kan laten herkennen? Ik wil ze dus niet als een partitie of RAID hebben, maar gewoon allebei als aparte schijven. Iemand enig idee?

alvast bedankt!

Heb je de schijf ook al in Disk Management laten initialiseren? Dus rechtermuis op Deze computer, dan beheren, dan schijfbeheer. Of daar ergens in de buurt.

Dat had ik nog niet gedaan inderdaad :o
Hij is hem nu aan het formatteren, het zier er naar uit dat alles op zijn pootjes terecht komt.
bedankt he!

Altijd goed om een medemens te helpen. Veel plezier met je nieuwe schijf. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan