HDDrive 2 go van md 8800

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dytoonn

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2006
Ik heb onlangs een HDDrive 2 go (250gig) gekocht bij 'Aldi' en normaalgezien zou deze in mijn computer kunnen inpassen.
Nu als ik hem in de daarvoor voorziene ruimte leg en hem erin 'klik' gebeurd er niets... geen blauw lichtje, niets...
De driver die megeleverd is op cd-rom werkt ook niet. Op onze oude windows 98SE pc wel, dus wss ligt het aan onze pc?
En de harde schijf werkt wél met de meegeleverde adaptor op het gewoon stroomnetwerk, dus ligt het weer aan onze pc en is de aansluiting ergens niet correct?

Probeer de drive goed door te drukken naar achteren, wellicht gaat dit in het begin nog wat stroef.
Als je zeker weet dat je echt achteraan zit, zal er waarschijnlijk een los contact/stekkertje in je pc zitten die de voeding voor je hdd moet leveren.

Ik heb onlangs een HDDrive 2 go (250gig) gekocht bij 'Aldi' en normaalgezien zou deze in mijn computer kunnen inpassen.
Nu als ik hem in de daarvoor voorziene ruimte leg en hem erin 'klik' gebeurd er niets... geen blauw lichtje, niets...
De driver die megeleverd is op cd-rom werkt ook niet. Op onze oude windows 98SE pc wel, dus wss ligt het aan onze pc?
En de harde schijf werkt wél met de meegeleverde adaptor op het gewoon stroomnetwerk, dus ligt het weer aan onze pc en is de aansluiting ergens niet correct?

Mogelijks heb je de adapter nodig om uw uitwendige harde schijf te kunnen gebruiken in zijn ligplaats bovenop uw PC! Je kan hem bestellen bij Medion zelf en kost 9,95 euro. HDDrive2Go Adapter - MD 85563
Ik heb die ook moeten bestellen. Met deze adapter heb je uw externe voeding niet meer nodig!
Veel succes verder! Mvg Chris.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan