HDMI aansluiten Laptop - TV geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Ik wil straks film gaan kijken die op mijn laptop staat, en dat wil ik graag op mijn TV. Nu heb ik al wel beeld, maar het geluid is nog via de laptop. Dat heb ik bij geluidsinstellingen veranderd naar HDMI out zoals je hier ziet. Ik heb een liedje opgezet om te kijken of ik wat hoorde:
Knipsel.PNG

Je ziet dus dat er weldegelijk geluid uit komt omdat de groene balkjes omhoog en omlaag springen, maar ik hoor niks op de TV. Ik heb op de TV gekeken naar instellingen maar dat is allemaal niet zo uitgebreid. Vind niks over HDMI aansluitingen. Ik weet dat de kabel het doet want ik gebruik dezelfde kabel voor PS3 - TV en daar heb ik wel gewoon geluid. Wat doe ik/tv fout? Ik wil graag zo snel mogelijk de film kijken want hij duurd namelijk 2,5 uur... Iemand raad?

EDIT:
Mijn Laptop is een Compaq presario CQ61. Het heeft 1 HDMI poort. De TV is een PHILIPS TV. Weet het merk even niet, maar hij heeft 2 poorten. Ik heb deze alle 2 geprobeerd en werken ook alle twee niet (het geluid dan)

Laatst bewerkt:
Moet je programma sluiten opnieuw openen dit heb ik zelf ook wel eens gehad toen ik een presenttaie op de TV wou doen.

laptop

Hallo ik heb een acer 7730g met een geforce 9600m gt en ik wil ook films via de televisie afspelen. maar ik heb wel beeld maar het geluid gaat via mijn laptop (beetje raar) kan iemand mij daar bij helpen:d

Dit probleem had ik laatst ook bij m'n vriendin toen we op deze manier uitzending gemist wouden kijken.. ook geen geluid :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan