HDMI Blackscreen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baveltje01

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2011
Hallo mensen,
ik heb een paar weken geleden de nieuwe ps3 super slim gekocht bij de mediamarkt.
Het heeft 3 spellen, Battlefield 3 premium, Uncharted 3 en Gran Turismo.
Ik heb in het begin van de installatie mijn ps3 zonder enige problemen aangesloteng gekregen via hdmi op mijn grote tv.
Dit draaide gewoon goed, maar dit was beneden en mijn ma vond dat ik naar boven moest.

Ik verhuisde mijn Playstation naar mijn HP computerbeeldscherm (Met een simpel pluggetje, volgensmij niet van dvi, maar die andere naar hdmi)
en liet het daar ook werken, zonder problemen. Het geluid haalde ik van de tulpstekkers die ik bij de ps3 kreeg.

Omdat ik daar geen internet had, was ik naar nog een beeldscherm verhuist, identiek aan die van beneden, maar dan een stapje kleiner en van Samsung. (Ook via hdmi)
Ik heb mijn playstation nu weer boven gezet, omdat ik nu wel internet heb, ik krijg nu geen beeld meer.

Ik heb veel tutorials afgezocht op het internet en YouTube (Die videosettings resetten via de aanknop enzo, en die andere via de aanknop) maar helaas heb ik niets gevonden. Ik krijg hem wel aan, maar beeld geeft hij niet.

Daarna ben ik weer naar mijn grote tv gegaan om te kijken of dit wel werkt, maar tevergeefs, het blijft alleen werken bij de Samsung tv.
Bij de Samsung tv kan ik wel de videosettings resetten dmv de aanknop.

Om van een lang verhaal een korte te maken:

"Hoe krijg ik mijn beeld via HDMI weer terug op mijn beeldscherm. (NIET DE SAMSUNG)"

Ik heb niets met de plug gedaan, want die werkt gewoon en ik heb niet dat ik weet aan de videosettings van het ps3 settingsmenu geknoeid. Het kan best zijn, maar dan zou ik niet weten hoe ik dit terugkrijg.

Graag jullie antwoord!

Groetjes,
Bas

(Link ps3systeem (bol.com)) http://www.bol.com/nl/p/sony-playst...emy-editon-uncharted-3-goty/1004004013046033/

Laatst bewerkt door een moderator:
Ondersteunen beide schermen 1080p?
Zet de instellingen wat lager op de tv waar hij wel op werkt en dan aansluiten op de tv waar je hem wilt hebben.
Ik heb dit in het verleden ook gehad omdat de andere tv alleen hd-ready ondersteunde.

Mvg,

TheHHH

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan