HDMI Digitale output niet aangesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Micheltje13

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2011
Allen,

Sinds vandaag ben ik erachter dat het geluid niet van de TV komt wanneer ik mijn laptop via HDMI op de TV aansluit.
Ik beschik over een MSI Ge60 2OC. Deze laptop heeft een nvidia geforce 750m GT. Ik kom er maar niet achter hoe het komt dat wanneer ik bij configuratiescherm > geluid kijk er staat HDMI Digitale Output, niet aangesloten.
Ik heb de drivers van de video kaart meerdere malen opnieuw geinstalleerd zowel de nieuwste als de wat oudere. Wat kan ik doen?

Groeten

Zoiets dergelijks heb ik ook gehad. Toen bleek de hdmi kabel niet van al te goede kwaliteit te zijn. Na vervanging er van heb ik nergens meer problemen mee.
Misschien speelt zoiets ook bij jou.
succes ermee.

Ok. Late reactie, dacht dat het wel verholpen zou zijn met een andere hdmi kabel. Heb ik nu geprobeerd maar blijft hetzelfde?

Ik blijf het zoeken in de drivers.

Kijk eens hier op het forum bij Forum en dan handige software.
Zoek naar drivers. Daar staan programma's die je drivers op de laatste stand brengen. Beter dan handmatig.

Wat je ook kunt doen je laptop op een andere tv aansluiten. Wie weet.

Tot slot zou je een andere laptop op je tv kunnen aansluiten.

Hieruit kun je dan concluderen waar de fout zit.

Ik heb hem al eens op een andere tv aangesloten, zelfde verhaal. Andere laptop op zelfde tv aangesloten lukt wel. Ik ga even kijken naar de drivers!

Gefixt!, heb de intel hd graphics 4600 geupdate via drivereasy en nu doet ie het!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan