Hdmi -> dvi

Status
Niet open voor verdere reacties.

nieak

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2009
Hallo,

Ik heb een tv aangesloten op een computer,
nu heb ik het hoogste resolutie gepakt wat de video kaart aankon maar
weergeeft hij niet alles.

De start balk zit zeg maar onder de tv.

Moet ik dan een lagere resolutie pakken of een andere video kaart met een hogere resolutie?
de tv is iets van 1980x ...
maar de video kaart komt niet zo ver.

1920x1080
maar ik zou echt niet weten welke resolutie de tv maximaal aan kan.

aQuos Sharp.

Maar we hebben geen boekjes etc. meer van de tv

Dan wordt het een beetje lastig uit te zoeken wat de resolutie is..
Dan zou ik gewoon iets lagere resolutie gaan proberen, net zolang tot je goed beeld krijgt, want aqls jij geen full-hd tv hebt dan zal hij met resolutie 1920x1080 geen goed beeld krijgen

gebruik je software van je videokaart of doe je het via bureaublad eigenschappen

Bureaublad instellingen,

Video kaart heeft alleen instellingen voor Dualscreen etc.
Ik heb nu een andere video kaart waarmee je meer resoluties kan kiezen en ook hoger gaat als de 1920x1080

Ik raad je aan om de software van je videokaart te installeren. Kijk even welke je hebt!
ATI heeft bijvoorbeeld Catalyst Control Center. Hiermee kun je al een hoop meer instellen qua resolutie..

Zal zo eens kijken met de nieuwe kaart,

Bedankt voor de tip :thumb:

Geen probleem, succes! :thumb:

Oh een tv ondersteund geen hogere resolutie dan 1920x1080 dus dat hoef je niet te proberen ;)

hmm oke, vreemd dan..
want bijna alle tv's van aQuos zeggen dat 1920x1080 de juiste resolutie is

Ja dat is full-HD maar hoger dan dat moet je niet gaan. Dat is zeg maar het maximale wat een tv aankan. Wat ik weet is dat de meeste modellen van Aquos een resolutie hebben van 1366 x 768. Als je de software van je videokaart hebt geinstalleerd zal je deze resolutie kunnen toepassen.

Ik heb de drivers geinstalleerd, maar nu zegt hij dat de resolutie buiten bereik is...

boekje is trouwens gevonden het gaat om de LC37XD1E/LC42XD1E
Full hd 1080P

1920x1080

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan