HDMI geeft geen signaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

arneh1992

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2011
Hallo,

Ik heb een full hd tv ( philips 32pfl5405h12 ) en een compaq presario cq60 420, met een hdmi uitgang. Ik heb met deze laptop vaak op een andere tv ( Samsung full hd tv ) films gekeken door middel van een hdmi kabel. Nadat ik windows 7 heb geinstalleerd kan ik geen verbinding meer krijgen met mijn hdmi kabel. Ik heb een hdmi 1.4 kabel, en ik heb echt alles al geprobeerd maar het lukt me gewoon niet...:confused: Ik krijg wel in mijn lijst staan dat er meerdere beeldschermen gevonden zijn, de samsung, en de philips, en ik kan ook in het nvidia configuratiescherm resoluties en dergelijke aanpassen, maar ik kan gewoon geen verbinding maken met de tv zelf. Als ik klik op de twee beeldschermen dupliceren en dan op identificeren druk, dan krijg ik de 1, en de 2 in mijn laptopscherm...

Kan iemand mij misschien vertellen hoe en wat ik moet doen om weer films op men tv te kunne kijken met een hdmi kabel?

MVG Arne Hofman

Nou ik heb het zover dat ik beeld op men tv heb, ik heb een oudere driver geïnstalleerd, volgens mij 186.(nogwat) , na 190.xx pakt de tv hem niet... Maar nu heb ik dus wel beeld, maar nog geen geluid, heb verschillende hd audio drivers geprobeerd maar deze doen het allen niet, ook heb ik de hdmi out als standaard apparaat genomen dus zou deze moeten werken... Weet iemand hier de oplossing voor?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan