HDMI kabel kopen maar geen verstand van HELP!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Agap
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Agap

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2010
Ik ben dus van plan om een hdmi kabel te kopen voor mijn PS3, alleen heb ik er precies 0,0 verstand van. Is er iets waarop ik moet letten bij aanschaf van een hdmi kabel? Is het beeldkwaliteit van een hdmi kabel afhankelijk van het merk? Is een hdmi kabel van een tientje goed genoeg of is het noodzakelijk om wat duurdere hdmi kabel aan te schaffen?

Lengte is niet belangrijk 1 meter is voldoende, mijn tv is een samsun full hd tv van 37 inch.

Alvast bedankt!

koop gewoon de goedkoopste uit verschillende tests is gebleken dat soms de kabel van de action beter is dan een high-end kabel van +€100

Volgens mij is het niet belangrijk. Ik heb een kabel van een euro of 5 en die doet het prima (full hd, scherp, goed contrast, enz.) met mijn gamepc op een 40'' scherm.

Ok, kan iemand mij dan een specifieke kabel aanraden? Misschien een linkje?

koop gewoon de goedkoopste uit verschillende tests is gebleken dat soms de kabel van de action beter is dan een high-end kabel van +€100

Dus gewoon ff langs action gaan?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan zou ik eerder gaan voor een hdmi 1.4 kabel ipv een 1.3.
De kwaliteit is beter en kan de hogere hd 1080P beter aan als de 1.3.

En idd, deze hoeft niet duur te zijn.

Ik wil trouwens een hdmi kabel omdat ik met de component kabel die meegeleverd is met mijn ps3 de kwaliteit/graphics bagger vind, ben echt teleurgesteld in de graphics had veel beter verwacht. Ik wil dus een hdmi, maar nu ik een beetje heb gegoogelt blijkt het dat er nauwelijks verschil zichtbaar is tusssen hdmi en component. Het komt dus erop neer dat de ps3 slechte graphics/kwaliteit heeft?

Volgens de radar test is de hdmi kabel van action de beste lol. Ik ga morgen wel ff langs action in zoetermeer, maar heb het vermoeden dat ze het niet in voorraad hebben. Anders ga ik deze kopen, goede keus? Of weten jullie een betere?

Tsja, je zou natuurlijk ook kunnen wachten
Maar als je haast hebt... Je kan het doen, maar ik weet niet wat de verzendkosten zijn.

Volgens de radar test is de hdmi kabel van action de beste lol. Ik ga morgen wel ff langs action in zoetermeer, maar heb het vermoeden dat ze het niet in voorraad hebben. Anders ga ik deze kopen, goede keus? Of weten jullie een betere?

Als je deze kabel koopt mag je niet verwachten het maximale uit je hdmiverbinding te halen. Zou toch eerder gaan overwegen voor een hdmi 1.4 kabel.

Bij radar hebben er toch wel degelijk experts naar gekeken en die zeiden dat die van action duidelijk beter was:bewijs

Ik heb er een bij de action gehaald vandaag, het kostte 2,69. Hij is 1.4 en doet het prima! Vraag is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan