hdmi kabel tussen laptop en tv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Henkdeboss,

Het is al een oude post, ik weet niet of het probleem al is verholpen of dat je het helemaal al hebt opgegeven.

Ik heb getracht de verschillende verbindingen te begrijpen en misschien heb ik wel een verbinding gemist, maar wat is erop tegen dat je de laptop via een rood/witte kabel aan de homecinema hangt? en de hdmi naar de tv alleen voor beeld gebruikt (tv op volume nul dus)?

Lauke

Hallo Lauke . Dat heb ik gehad , vanaf mijn hoofdtelefoon uitgang bij de laptop naar de aux ingang bij mijn home Cinema set . Dat werkt wel maar dan heb ik weer een extra kabel lopen . Ik wil dus èèn hdmi kabel van laptop naar tv en de rest doorlussen. Evengoed bedankt voor je reactie.Henkdeboss

Dit klinkt als een afspraak op locatie! Als je nog interesse hebt om het werkend te krijgen, dan hoor ik graag een keer van je. Ik hoop niet dat het in Maastricht of Groningen is natuurlijk :) Stuur dan even een mailtje naar helpmij@colinsmith.nl

Bedankt ColinSmith voor het aanbod , maar ik laat het hierbij . Ben tevreden zoals het nu is . En wil ik een keer via mijn home cinema set het geluid hebben dan neem ik genoegen met die extra kabel !! Henkdeboss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan