HDMI kabel + verlengsnoer DVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larsmanson

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Hoi,

Binnenkort krijg ik een nieuwe LED-TV met hdmi aansluiting. Ik wil dan met behulp van een hdmi kabel films van mijn PC bekijken op mijn TV. Nu is de afstand van mijn PC naar de toekomstige plek van mijn TV ongeveer 6 meter. Ik weet dat hdmi kabels ontiegelijk duur zijn, dus vroeg ik me af of ik een DVI verlengsnoer van ongeveer 5 meter kan aanleggen vanaf mijn pc naar de tv, en dan de laatste meter kan gebruiken voor de aanleg van een hdmi kabel. Of moet een hdmi kabel direct van een tv naar een pc aangesloten worden?

Alvast bedankt

Ik adviseer een HDMI kabel die goud belegen is voor beteren geleiding, en zijn meestal: 5M lang als je de PC nu een meter naar de kant van TV zou zetten zou je het met een HDMI kabel redden.

Goedemiddag,

Ik zou voor 1 hdmi kabel gaan als ik hier kijk valt de prijs wel mee verschillende prijsklasse anders heb je weer een extra conectie er tussen zal ook geen verbetering geven.
let wel op of geluid ook mee gaat anders zal je hiervoor ook een kabeltje moeten tekken.

Laatst bewerkt:
die van ons was zo'n 50 euro de kabel en is rond 5 a 6 meter lang.

Het zijn wel hele fijne kabels voor een goed beels(wel een full hd tv doen dan is het beeld super:thumb:)

bedankt allemaal, ik heb mijn pc een stukje verplaatst. ging gelukkig nog maar net met sommige kabels. Gelukkig kwam ik erachter dat er een hdmi ingang in mijn grafische kaart zit, dus heb geen converter nodig. Met 4 meter ga ik het redden.

Thanx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan