HDMI-kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

GoldWolf

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
Hallo, ik heb een Acer aspire 7535G laptop. Nu probeer ik hem aan te sluiten op mijn tv
met een HDMI-kabel. De tv is een Sony KDL-32V2500 LCD TV. Helaas krijg ik geen beeld en geen geluid als ik de kabel in mijn laptop stop. De laptop vindt eigenlijk gewoon niks! En de tv reageert ook niet. Ik heb al geprobeerd mijn laptop in te stellen op 720p maar er gebeurt nog steeds niks. Weet iemand raad?

alvast bedankt!

Hi,
bij veel laptops moet je eerst een combinatie van een Fn-toets met een functietoets indrukken voordat de schermuitvoer "naar buiten" gaat. Misschien ook hier het geval?

Tja, ik ken dat, bij mij is het FN+F5. Helaas blijft het beeld van mijn televisie nog steeds zwart. Er gebeurt nog steeds niets....

Ok, en moet jouw televisie dan misschien nog omgeschakeld worden naar HDMI input? Via het menu van de TV? Mijn LG gaat altijd eerst naar TV en schakelt niet automatisch naar HDMI

Ik heb gekeken in het in het boekje van de Televisie. Het HDMI kanaal is AV4-AV5. Helaas (weer) als ik daarheen ga, het beeld blijft zwart, ook na opnieuw opstarten...

.. dan hoop ik dat iemand anders meekijkt. Ik ben door m'n opties heen.
Helaas

In iedergeval bedankt voor het kijken. Ik hoop inderdaad dat iemand anders hetzelfde probleem heeft gehad, en de oplossing weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan