HDMI met geluid? xbox 360

Status
Niet open voor verdere reacties.

tom bouwt

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2008
hallo,

als ik een xbox heb en deze op mijn pc scerm aansluit ( omdat die HDMI heeft)

hoor ik dan geluid , er zitten boxen in het scerm maar gaat het geluid ook door de HDMI kabel . zo niet kan ik dan die hdmi in de xbox doen en een vga erbij

en dat ik dan die vga kabel pak met de witte en rode en met een kabel omzet op een minijack stekker, die ik dan in mijn normale boxen kan doen?

maar is het ook mogelijk om beeld door de HDMI te laten naar de monitor en dan die vga bij de xbox in en dan daardoor allen het geluid?

dat zal je waarschijnlijk via je xbox instellingen moeten regelen, de xbox bepaald namelijk via welke manier je geluid 'ge-output' wordt...

ik heb zelf geen xbox dus zou je niet door het menu kunnen gidsen, gewoon even kijken of je ergens bij instelling je audio output kan veranderen.

Dat is wel mogelijk maar!

Ik heb dit namelijk ook als setup omdat mijn scherm DVI heeft en geen HDMI

Als je de HDMI aansluit kan er geen VGA meer bij.
Deze is te groot dan moet je de orignele XBOX HDMI kabel kopen daarbij zit een apart geluidscomponent die er WEL in past.
Leuk grapje van Microsoft. Als je niet snapt wat ik bedoel teken ik het uit
Maargoed. Dan stop je het geluidscomponent ook in de xbox en sluit je daar het geluid op aan.
Dan stuurt de xbox via beide kabels geluid dus zal je het uit je speakers en uit je scherm horen.
Maar dan zet je simpelweg het geluid van je scherm uit en klaar is kees.

Stel gerust meer vragen en ik beantwoord ze wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan