hdmi met smart tv verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysticall

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2013
hallo wie kan mij helpen, ik wil mijn laptop via hdmi met mij smart tv verbinden, ik heb het forum al na gekeken wat ik hier aan zou kunnen doen, niets heeft geholpen, mijn laptop ziet mijn tv niet en via beeld schermen kan ik ook niets doen als ik ik op detecteren geeft mijn syst aan dat het niet kan vinden heb windows logo en p gebruik doet het ook niet, heb op de tv ook ext ingangen geprobeerdt werk ook niet, wie o wie kan mij hiet mee helpen. groet mysticall

Laatst bewerkt:
Bij mijn tv moest ik eerst het apparaat toevoegen door te gaan naar de optie ''apparaat toevoegen'' en dan HDMI kiezen, Toen werkte het bij mij!

Apparaat toevoegen gedaan maar vind smart tv niet. Ik kan wel via allshare in mijn laptop komen maar kan niet verbinden via hdmi

Hoi mystical,

Wat wel eens wil helpen, zet de tv aan, op het betreffende HDMI kanaal zetten, en dan de tv opnieuw laten detecteren.
Als de tv niet op het juiste ingangssignaal staat, word er soms niets gedetecteerd.
Succes:thumb:

ik heb dit allemaal uitgeprobeerd maar niets heeft geholpen, Helaas als er iemand is die nog iets anders weet dan hoor ik het graag. Groetjes M

Je wild het scherm van je laptop op de TV laten zien? Dat is hetzelfde principe als een beamer op je laptop aansluiten.
Je TV word automatisch herkent. Je moet alleen even bij configuratie scherm dat je enkel scherm wilt gebruiken of allebei. Dat je een spiegelbeeld krijg op je tv van je laptop.

Dat is dit scherm: (uitleg staat erbij wat je moet doen)

Uploaded with ImageShack.us

Ik heb geen tweede scherm, dus word hij niet weergegeven. Bij jouw staat er waarschijnlijk "Samsung Smart". Vergeet niet op het beeldscherm te klikken die je wilt weergeven.
Nu moet je met de afstand bediening van je tv even het signaal veranderen. Hij staat nu op de startkabel van je ontvanger? Die zet je op een Display poort tot je beeld ziet. Zelfde als je van je ontvanger zeg maar switch naar je blueray speler.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan