HDMI NAAR DVI DVI Gebruikt

Status
Niet open voor verdere reacties.

neospike

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2011
Hallo allemaal ik zal me eerst voor stellen,
ik ben remy, en ben en gamer. met een probleem.

Processor: AMD Athlon II X4 processor 635(quad core) / 2,9 GHz / Level 2 cache 2 MB / AMD 760G chipset
ATI Radeon HD 5450 / met Avivo technologie / total tot 2815 MB videogeheugen, waarvan 1 GB gereserveerd / DVI-poort, VGA-poort, HDMI-poort

Dis is dus waar mij probleem mee begint, ik heb 1 beeldscherm aangesloten op dvi poort dat is een ACER X243H 24 inch,
Op de hdmi poort heb ik een splitter in gezet van hdmi naar 2 x dvi, daar heb ik mijn hoofdscherm : hp X23LED op aangesloten en mijn lg 100cm tv,
Het werkt alleen hier is het probleem, mijn computer zegt nu inplaats HP led, Algemeen niet -pnp- beeldscherm, als ik dan een game wil spelen zegt hij dat het 4:3 inplaats 16:9 dus kan niet meer normaal game ik kom er niet meer uit veel sites bekeken nieuwe drivers gedownload, kunnen jullie mij helpen?

door de splitter kan windows waarschijnlijk de EDID niet meer lezen. Indien beide monitoren bijvoorbeeld 1920x1080 ondersteunen kun je hier mogelijk een profiel voor maken.

indien je naar de display opties gaat voor deze monitor, welke resoluties kun je dan selecteren?

Hey, ik kan dan alleen 1920 x 1080 of 640 x 480 selecteren maar mijn tv en mijn beeldscherm pakt het wel maar als ik game kan ik niet hoger dan 640 x 480

wat je kan proberen: ga naar je catalyst control center. Ga naar de tab "my digital flat-panels" ga naar het item "HDTV support" en selecteer daar: "add 1080p50 (pal)". hopelijk wordt nu de 1920x1080 optie wel toegekend. Het is alleen raar dat windows wel 1920x1080 toelaat en spelletjes niet.

|JIJ BENT MIJN REDDER IN NOOOD:D
Nu ik dat deed add hdtv dinges pakt mijn games het ook in die formaat ik dank uy:D:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan