HDMI op GraKa activeren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorenvos

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Berichten
139
Dag allemaal , en om te beginnen : een zalige kerstmis aan iedereen :)

Als 'kerstgeschenk' trakteerde ik mezelf op de aankoop van een Samsung TV LA26B450 met 3 HDMI ingangen. Ik kocht zopas een HDMI kabel die ik aansloot op mijn tv en nadien ook op mijn PC met Windows 7 / Vista ( dualboot ) , met een Nvidia GeForce 9500 GT , van MSI. Hierop zit een HDMI uit , maar als ik daar mijn HDMI kabel op aansluit en mijn TV op de correcte stand van HDMI zet ( want ik heb die al gebruikt op m'n externe schijf ) , krijg ik geen beeld. Het lijkt er dus op dat m'n grafische kaart niks uitzend naar HDMI... Iemand die mij kan helpen ? Alvast bedankt !

Groeten , Joren
 
Goede aansluiting op je TV gebruikt? Ik heb zelf een Samsung LE40a656a en moet de tweede HDMI poort gebruiken voor de pc.
 
Bedankt voor jullie reacties :thumb: :)
Op mijn grafische kaart staat bij beide (zowel 7 als Vista ) aangeduid om een tweede scherm (=TV) te gebruiken , maar die vindt hij niet... Verder vind ik in het Nvidia Configuratiescherm niets over de HDMI poort op mijn Grafische kaart
Op de TV gebruik ik de correcte HDMI poort , ook al zijn er 3. Bij HDMI1 staat er wel tussen haakjes DVI en heb mijn HDMI kabel daar ook al ingestoken , maar dan kan m'n TV niet meer tegen de muur... In de handleiding staat:
-"Bij gebruik van een HDMI/DVI kabelverbinding moet u de HDMI1 ( DVI ) gebruiken" maar ik gebruik de gewone HDMI aansluiting. Verder staat er "U kunt de HDMI poorten gebruiken voor het verbinden van een PC ".

Iemand die me nu nog verder kan helpen?

Bedankt en nog een prettige kerst aan iedereen ! ;)


Joren Vos
 
Laatst bewerkt:
Probleem nog NIET opgelost , maar ik zit zelf niet stil. Vandaag een HDMI<=>DVI convertertje gekocht , op de pc aangesloten , HDMI aangesloten en op de TV in HDMI1(DVI) gestoken en wat denkje , 't werkt niet... Momenteel ben ik echt teneinde raad , iemand die nog iets weet? Ik kan in mijn configuratiescherm nog steeds geen extra tv of scherm kiezen...:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan