Hdmi-out.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snaak_held

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2005
Hoi,

wanneer ik mijn laptop via een HDMI-uitgang verbind (via hdmi-kabel) met een full hd tv en ik speel een willekeurige avi af op men laptop, moet dan de kwaliteit van men beeld er op vooruit gaan?
Zelf denk ik geen verschil te zien tussen een verbinding met een vga-kabel en een hdmi-kabel.
Doet mijn videokaart aan upscaling of moet ik dat software matig doen via ffdshow en zou dit dan helpen?

mvg,

snaak

ik weet niet welke resolutie je beeldscherm kaart levenen kan
wat voor type is het ?

en daarbij komt ook nog eens, dat als het bestand wat je af wilt spelen een lagere resolutie heeft als ful hd hij nooit beter kan worden weergegeven als zijn eigen resolutie

en daarbij komt ook nog eens, dat als het bestand wat je af wilt spelen een lagere resolutie heeft als ful hd hij nooit beter kan worden weergegeven als zijn eigen resolutie

Voila, dat dacht ik nu net. dus je moet al aan hd gaan afhalen wil je hd zien :-) maar wat is dat dan met die upscaling?

mmm okey, dan doet mijn videokaart dit reeds. Wanneer ik iets laat afspelen op de laptop zet hij dit direct in een goede resolutie op de lcd tv

thx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan