Hdmi poort los gekomen (laptop)

Status
Niet open voor verdere reacties.

d4force

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Hallo mijn hdmi poort is losgekomen van de laptop hij zit er nog wel in maar hij maakt slecht contact, hij zit ingebouwd en dit had naar mijn mening niet mogen gebeuren?
Ik heb de leverancier aangesproken en ik moet een RMA invullen hij denkt alleen dat dit een ongelukje is wat gebeurt kan zijn met de kabel eruit trekken.. wat naar mijn mening niet zou mogen gebeuren..

zou dit nou toch onder garantie vallen of niet?

Alvast bedankt

Mvg

Hoi,

Heb je vraag even verplaatst naar de juiste sectie gaat nl. om een notebook.

Denk dat dit inderdaad een ja en een nee strijd gaat worden maar zou het wel proberen soms zijn ze weleens coulant .

Laatst bewerkt:
Hallo

"hij denkt alleen dat dit een ongelukje is wat gebeurt kan zijn met de kabel eruit trekken.." <--- de enige die nu kan weten wat er precies is gebeurt ben jij.

"zou dit nou toch onder garantie vallen of niet?"

Indien er slechts 1 of meerdere soldeerverbindingen (kontakten) zijn losgekomen , zal dit zonder twijfel garantie worden (indien nog garantie aanwezig)

Indien echter de ganse konnektor is losgekomen , en deze is tevens geplooid , is dit meestal geen garantie.

Hangt er dus van af (hoe erg) , en wat er hier precies gaande/gebeurt is.

Nuttig om te weten , is uiteraard merk/typenr/ouderdom...

Sluit mij aan bij "Modag" , een nee heb je , een ja kun je krijgen ...

Peter

ik ga hem maandag opsturen ik weet het van binnen ook niet hoe het zit.

Ik heb nog 2 jaar volle garantie met pickup en return hij is al vaker gemaakt heb een keer perongeluk op het beeldscherm gestaan :rolleyes: en een keer is het moederbord vervangen en de laptop is pas 1 jaar oud:P hij word op dit moment heel weinig gebruikt alleen voor het weekend als ik weg ben om films te kijken bij me vriendin of waar dan ook

mja afwachten dus.. hij zit er nu nog in die hdmi poort en werkt alleen als je hem vaak heen en weer haalt maar maandag stuur ik hem dan op alvast bedankt voor de reacties

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb dat een keer met een USB poort gehad bij mijn vorige laptop.

Een losse soldeerverbinding valt als het goed is gewoon onder de garantie.

Ten minste, bij ASUS wel. Dus zou ook wel bij een ander merk zo zijn.

En toch gruwel ik sinds ik een Acer heb van Asus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan