Hdmi probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doubleur

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2011
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem op mijn splinternieuwe ASUS N53SV.
Mijn keuze is juist op deze gevallen vanwege de degelijke videokaart..
De RGB aansluiting kan ook lang niet alle resoluties aan.

Is het nog steeds niet mogelijk om met een snelle schootcomputer als deze een degelijke HDMI verbinding te maken? Zo ja, dan stap ik morgen ook naar de webwinkel toe om een ander model laptop te kiezen.

Je zou nog op de Asus website kunnen kijken of er nieuwe drivers zijn en deze installeren. Anders lijkt het me inderdaad slim om je laptop terug te brengen. Doe dit wel zo snel mogelijk, binnen 7 dagen kunnen ze er geloof ik nog een DOA (Death On Arrival) van maken.

@Doubleur: Welkom op Helpmij.:thumb:

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven.Inbreken in een bestaand topic is niet wenselijk(lees toegestaan)op Helpmij..

Succes met je vraag.

Onvoorstelbaar. Ik zat met de telefoon in de aanslag, klaar om de winkel te bellen om mijn laptop terug te brengen.
Toch nog even één keer goed googlen en ik kom hier terecht http://vip.asus.com/forum/view.aspx...4637&board_id=9&model=Utility&page=4&count=40
Blijkt dat het aan de HDMI kabel ligt! De aansluiting is wat ongelukkig waardoor de connectors van de kabel net geen contact maken.

Goed aanduwen dus of een andere kabel proberen die wat makkelijker in de aansluiting past!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan