HDMI Schakelaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis16612

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2011
Berichten
187
Hallo iedereen,
Ik zou graag een hdmi schakelaar willen.
Met afstandbediening.
Maar ik heb geen idee welke.
Op mijn tv heb ik maar 1 hdmi poort.
Op de tv sluit ik aan:
Mijn computer
Mijn PS3-phat
Mijn PS3-slim
Mijn PS4 (als hij uit is)
Dus heb ik een hdmi schakkelaar nodig met 4 poorten.
Ik hoop dat ik nuttig informatie krijg te horen :D
PS: De kabel van de computer naar tv is 10 meter (geen idee als dat nuttig informatie was)
MVG Dennis
 
Hallo,

Ik dacht dat een hdmi switch iets was dat je het beeld van je tv splits in meerdere out-puts zodat je het op meedere monitoren kunt afspelen.
Ik dacht ook dat HDMI switch was dat je meerdere HDMI in het HDMI switcher zette en dan kon je switch van welke poort je wouw gebruiken.
 
Heb de mijne afgelopen week in de aanbieding geplaatst op marktplaats, volledig automatisch, echter maar met slechts 3 hdmi poorten
 
Nee waar jij over praat is een HDMI splitter, hiermee kun je inderdaad meerdere monitoren gebruiken, meerdere outputs met 1 input.
een HDMI switch heeft meerdere inputs en 1 output (je tv dus)
 
Dorco. Deze splitter is voor 3 apparaten naar 1 aansluiting naar de tv toe. Jij suggereert net andersom.
 
@Jackall Ik heb helaas toch echt 1 nodig met 4 poorten.
Heb je misschien ook een aanrader :D
 
Jammer, heb er hier nog eentje liggen met 3 poorten. Gloednieuw met afstandsbediening.
HDMI switch dus met 3 inputs en 1 output voor de tv dus)
 
Laatst bewerkt:
Vind het echt jammer dat ik daar niet 1 van kan kopen ik meen het echt :).
Maar ik heb helaas 1 nodig met 4 poorten en afstandbediening :(
 
Nieuwe tv kopen met meer HDMI?
(grapje, flauw ik weet het)
 
@jackall, ik weet niet naar welk bericht jij refereert, maar ik zeg dat een HDMI switch meerdere aparaten kan switchen voor 1 scherm of monitor... En hdmi splitter splits 1 signaal naar meerdere schermen.
Dus je zou het product wat je aan bied op mp een switch moeten noemen in plaats van een splitter als dit aparaat tenminste doet wat jij zegt :)

Exact wat ik eerder al zei,
Het linkje wat ik eerder al poste is een optie, alleen is die iets wat prijzig.
 
Laatst bewerkt:
Jackall heeft ook een switch, denk ik maar zo.
Die van mij staat ook op MP maar dan als switch omdat het een switch is.

een HDMI switch splitst meerdere apparaten voor 1 scherm of monitor. Dus heb je een tv met maar HDMI aansluiting, dan zorgt een switch ervoor dat je meerdere apparaten erop kan aansluiten. Immers, er zit een output op voor naar de tv en 3 inputs naar de apparaten.
 
@VDK_P Bedankt voor de link maar ik heb maar 4 poorten nodig.
Als ik geen andere kan vinden dan neem ik die.
Maar ik denk als deze al goedkoop is bedenk dan hoe goedkoop 1 is die maar 4 poorten heeft :).
@dorco ik denk echt dat jij in de war bent met switcher's en splitters
@femke98 heel erg bedankt voor je hulp stel het zeer op prijs :D
 
Laatst bewerkt:
... een HDMI switch heeft meerdere inputs en 1 output (je tv dus)

Wat ik hier dus zeg is dat je meerdere apparaten via 1 hdmi poort op je tv kan aansluiten,
ps3/ps3/ps4 en pc dus op 1 hdmi aansluiting op je tv, waarmee je dus via afstandsbediening kan switchen tussen de kanalen.

dat is toch waar je naar opzoek bent???

Als je dan de link van VDK_P bekijkt (http://www.benl.ebay.be/itm/HDMI-5-P...item4d0c44828b)
dan zie je dat het ook gaat om een switch en dus geen splitter.

de link die ik eerder deelde was tevens een switch.
 
Oh ik had de link uit bericht #12 willen kopieren, daar is blijkbaar iets fout gegaan. Was enkel als voorbeeld :)
 
@dorco sorry dat ik je verkeerd heb begrepen.
Iedereen ik heb een swichter gekocht op marktplaats.
Ik wil iedereen bedanken voor al het advies en de advertentie's
MVG Dennis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan