HDMI Switch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Hallo,

Na een HDMI switch aangeschaft en aangesloten te hebben, heb ik ineens een heel slecht beeld. Er zijn op alle apparaten die aangesloten zijn op de switch, allemaal puntjes te zien op de tv en daar is niet naar te kijken.

Heb de switch aangesloten op de tv met een 5 meter HDMI kabel en daar de apparaten weer op aangesloten, maar dit geeft dus een enorm slecht beeld.

Wie heeft er een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?

De switch is een HQ AVswitch-22.

Alvast bedankt

Hoi,

Heb je ook een mogelijkheid om de switch met korte kabel te proberen?
En als je 1 van die apparaten op die 5 meter kabel zet wat dan?

Modag

Hoi,

Heb je ook een mogelijkheid om de switch met korte kabel te proberen?
En als je 1 van die apparaten op die 5 meter kabel zet wat dan?

Modag

Dank je wel voor je snelle antwoord Modag!!

Als ik de 5 mtr HDMI rechtstreeks in bijv. de DVD recorder doe, is het beeld al 100x beter dan met de switch.

Ga er dus maar vanuit dat de switch niet helemaal werkt zoals het zou moeten. Simpele oplossing, maar wist niet zeker of ik nog ergens iets in moest stellen!

Hoi,

Ben bang dat je in de switch niks kan instellen daarom ook mijn vraag wat doet die op een korte kabel als hij het daar wel goed doet dat is de combinatie met de lange kabel niet goed.
en je weet dat de kabels in verschillende kwaliteit is te verkrijgen (dus ook prijs).

Modag

Hoi,

Ben bang dat je in de switch niks kan instellen daarom ook mijn vraag wat doet die op een korte kabel als hij het daar wel goed doet dat is de combinatie met de lange kabel niet goed.
en je weet dat de kabels in verschillende kwaliteit is te verkrijgen (dus ook prijs).

Modag

Als ik de kabel van 5 meter in de apparatuur doe, is het prima......dus het ligt 100% aan de switch en niet aan de kabel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan