HDMI van laptop naar TV scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

playercp

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2013
Berichten
88
als ik mijn net gekochte hdmi op mijn laptop aansluit krijg ik op mijn televisie scherm alleen maar de melding: Geen signaal te zien.
hij is wel aangemaakt (de scherm verlenging), dat weet ik doordat mijn muis wel uit mijn laptop scherm gaat.

ik heb de hdmi ook op een xbox360 en andere laptop getest en daar deed die het wel.

De laptop waarop ik hem wil gaan gebruiken is een HP Compaq Presario CQ60-420ED.
Op de laptop staat nu OS: Windows 7 64bit
ik heb geen flauw idee waar dit aan kan liggen, scherm van tv staat ook op de goede hdmi port.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt!
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Moet je op jou TV niet 1 HDMI gebruiken, die speciaal voor de PC is?
Ik moet dat op mijn Samsung wel namelijk, anders krijg ik geen beeld.
 
dankjewell!

ik heb wel 1 aansluiting voor mijn PC, alleen dat is een VGA aansluiting wat natuurlijk heel erg tegenvalt.
ik denk omdat een andere laptop met windows XP het wel deed op de HDMI aansluiting dat het probleem hier niet aan zal liggen.
 
Was handig, als je dat vermelde.;)

Welk type/model TV?
 
haha, sorry.

ik heb een Samsung
Model: LE23R82B
Model Code: LE23R82BX/XEC
type NO: BP23EO
 
Is dit de achterkant van je TV?
[smallimg]http://www.nix.ru/autocatalog/lcd_tv_samsung/66504_conn.jpg[/smallimg]
 
Gebruik je de HDMI 2 op de TV voor je laptop en staat de resolutie wel op 1360x768, voor de TV?
 
Verplaatst van hardware naar televisie
 
Ik heb net de resolutie veranderd in en de hdmi in port 2 gedaan, krijg nog steeds de melding geen signaal
 
Verplaatst van hardware naar televisie

naar mijn mening stond die in de goede subforum aangezien dit probleem waarschijnlijk aan mijn laptop ligt inplaats van mijn televisie.
dit denk ik doordat ik het met een andere laptop en xbox360 heb geprobeerd zonder problemen.

Kunt u overwegen om mijn topic eventueel weer terug te zetten?

MVG
 
nee, eigenlijk niet.
hoeveel Hz moet dit zijn??
en waar kan ik dit eventueel veranderen??
 
Ik heb het probleem "opgelost" door even een verse OS installatie er in te gooien.
was dus blijkbaar toch een software probleem ;)

iedereen bedankt voor het meedenken!
 
ik heb nu weer het zelfde probleem gekregen hij deed het een hele tijd en hield er nu weer ineens mee op, hierbij de topic weer op onopgelost.
na mijn idee (niet zeker) stopte die ermee na een update van nvidia, ik heb hem weer gedowngrade maar geen resultaat, iemand enig idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan