hdmi vedwenen na upgrade naar windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

eduardp

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2009
Hallo,
Ik heb een toshiba satelite L 500-128
Deze werd geleverd met windows vista met upgrade naar windows 7. Onder windows vista werkte de hdmi kaart prima. Na de upgrade gebeurd er niks wanneer ik de hdmi kabel aansluit op de PC verbonden vanaf TV. onder vista kwam dan direct popup van beeldscherm met keuze om te dupliceren of 2 aparte monitoren te gebruiken.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?

Bedankt,
Eduard

Laatst bewerkt:
Juiste drivers installeren
Welke videokaart zit er in je Laptop ?

Er zit een ATI Mobility Radeon HD 4500 Series in.
Wanneer ik klik op stuurprogramma aanpassen wordt aangegevn dat het beste stuur programma is geinstaleerd.
stuurprogramma 8.634.1.0 datum 29/07/09

Laatst bewerkt:
Je moet naar de site van ATI gaan of op de toshiba site kijken voor de juiste drivers!

Ik heb via toshiba de laastste display driver gedownload maar het werkt nog steeds niet.
Heb je nog andere sugesties?

nb: wanneer ik nu een dvd in de speler doe loopt de hele computer vast. (cd werkt wel)
Het wordt er zo niet beter op

Laatst bewerkt:
ik heb de toshiba speler uitgezet om dvd's te spelen en nu loopt de computer in ierder geval niet meer vast.

ik speel nu af met windows mediaplayer

is het ATI Control panel ook geinstalleerd?
zo niet, deinstalleer alle drivers van de videokaart.
en haal de drivers van de ATI site af!

Ik heb het ati control center geinstaleerd en met de instellingen het 2e beeldscherm ingesteld. Het rare is dat ik als 2e beeldscherm alleen een analoog scherm kan selecteren. Het werkt dus nog niet.
Heb je nog ideeen.
Eduard

Ik heb uiteindelijk na meerdere gesprekken met toshiba het advies gekregen om windos 7 opnieuw te instaleren dus niet upgraden. Ik laat nog even weten of dit gewerkt heeft.

Ik krijg nu beeld via de HDMI poort. Het geluid werkt nog niet, maar ik ga Toshiba weer bellen.
Bedankt voor de hulp:thumb:

Graag gedaan en ik hoop dat je 't geluid ook weer aan de gang krijgt!
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan