HDTVmonitor wazig na reperatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

SnowLeopard

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Hallo,

Enkele weken geleden heb ik mijn ''Samsung P2370HD'' HDTVmonitor ter reperatie gestuurd omdat er een vlieg achter het beeldscherm was gekomen en vervolgens in het midden van het beeldscherm was dood gegaan.
Samsung heeft het beelscherm vervangen, ik heb het aangesloten op mijn computer maar krijg het beeldscherm niet scherp gesteld ik heb al het een en ander geprobeerd met de drivers van ATI maar hier kom ik ook niet verder mee.

bijvoorbaad dank voor jullie hulp.

Terug naar de leverancier. Na een reparatie moet het toch gewoon weer goed werken!

Ron

Terug naar de leverancier. Na een reparatie moet het toch gewoon weer goed werken!

Ron

Bedankt voor de reactie, het rare is dat als ik de xbox 360 aanzet dat het scherm wel gewoon goed functioneert en tijdens tv kijken ook. Ik denk eerlijk gezegd dat het meer iets met de drivers heeft te maken want de pc is ook opnieuw geïnstalleerd.

Even nog een vraag, ik heb net een vga kabel met een dvi-d adapter erop aangesloten tussen de pc en monitor nu heb ik opeens uitstekend beeld met 1080P zou het dan toch aan de HDMI kabel liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan