He Luitjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

jhonnybos

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2003
Ik net is mijn hardeschijf kapot gegaan.
Nu is mijn vraag welke merken allemaal goedzijn.
Want ik moet nu een nieuwe schijf kopen dus.
Als het kan moet je de merk even een cijfer geven.

Alvast Bedankt

western digital

IBM

Maxtor

zijn allemaal goede schijven

Ik heb de afgelopen periode een aantal HD crashes gehad. De schijven die gecrasht zijn waren van de merken IBM en Western Digital.

Ik heb op dit moment een Maxtor schijf en die bevalt gewoon prima. Hij is snel, stil en voor zover ik weet erg betrouwbaar.

Tevens heb ik goede ervaring met de HDD's van Seagate. Heb er 1 in m'n pc zitten die al bijna 1,5 jaar elke dag doordraait.

Dus als ik jou was zou ik voor Maxtor of Seagate gaan. :thumb:

ow ik heb juist een ibm 60 Gig maxtor 20 Gig en een western digital 80 Gig en die draaien bijna dag en nacht bij en nooit problemen mee:o

WD heeft geen slechte schijven, sommige zijn gewoon net iets beter. :D

ja

Nou die schijf van mij had ik ng maar een paar maanden
en hij is van het merk maxtor de ata 133 7200rpm 40 gyg dus maar in mijn andere pc zit dezelfde schijf maar dan 30 gyg

Re: ja

Geplaatst door jhonnybos
Nou die schijf van mij had ik ng maar een paar maanden
en hij is van het merk maxtor de ata 133 7200rpm 40 gyg dus maar in mijn andere pc zit dezelfde schijf maar dan 30 gyg

Je hebt toch gewoon nog garantie op de schijf?
Waarom zou je dan een nieuwe kopen.

systeem

omdat ik de schijf in een systeem heb gekocht e die systeem heb ik al lag verbouwd
dus dan denk ik dat ze hem niet meer aan nemen.

Ik heb een IBM die al jaren prima draait. Twee Maxtors die problemen geven/gaven (20gig 5400 en 80gb 7200RPM) Verder heb ik beneden nog een Seagate Barracuda. Werkt prima en snel, maar erg luidruchtig. Ik heb nog nooit een Western Digital schijf gehad, maar voor zover ik weet zijn die ook prima...

nu weet

Nu weet ik welke goed zijn dus tussen die moet ik kiezen maar welke maat het minste herrie
:temp:

Iedereen heeft het over een nieuwe hdd kopen............

maar weet je wel zeker dat de schijf echt! stuk is zou zonde zijn als je gewoon iets over het hoofd ziet.

Waaruit maak je op dat ie het niet doet??

groet
Harmen

echt

nee hij is stuk want ik heb een oppervlakt test gedaan en was de c schijf nog maar bij 7.500 clusters en daar waren er 100 fouten ik heb hem niet helemaal laten draaien

want het was iritant dat steeds enter drukken van dat ie vraagt of ie het moet repareren

Ik geloof, maar weet het niet helemaal meer zeker, dat als je met format c: /u foute cluster of sectoren over slaat.

Misschien is er iemand op helpmij die hier meer van weet.

veel succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan