Header en footer gebruiken voor facturatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geschuffelde

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2003
Hallo - ik heb voor een bedrijfje in MS Word een template gemaakt met een header en footer. Een gekleurd blok (tabel) met wat tekst en lijnen. Het was simpel, goedkoop en ik vind het best mooi.

Als ik factureer wil ik dat de factuur uit mijn boekhoudpakket (Exact) dezelfde layout heeft maar deze biedt minder opmaakfuncties.

Ik heb geprobeerd om met het standaard Windows knipprogramma een screendump te maken van mijn header/footer in word en deze als JPG toe toe voegen in Exact. Probleem is echter dat de resolutie veel te laag is dus het word echt niet mooi.

Iemand een goeie tip?

gr.

Johan

Dit lijkt mij niet echt een Word vraag, omdat je iets in Exact wilt veranderen. Of lees ik de vraag verkeerd?

Dank voor je reactie!

De uitleg was lang - maar de vraag was eigenlijk of ik de header en footer op een of andere manier in een hoge resolutie naar JPG kan omzetten?

Nou nee, schermafbeeldingen maak je in de resolutie van het scherm, en dat is doorgaans 72 pixels /cm. En dat is laag. Het enige dat je kan doen is in een grafisch pakket een afbeelding maken op een hogere resolutie (meestal is 300 pixels / cm genoeg) en die er in hangen. Maar zoals ik al zei: heeft allemaal weinig met Word te maken :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan