Headset aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sewage

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Halllo

Hoe sluit ik ooit mijn headset aan op mijn nieuwe geluidskaart, (Creative Soundblaster Audigy) er zit al een 5.1 setje op aangesloten waardoor de (op volgorde) Roze-Zwart-Groene ingangen al bezet zijn, er blijft alleen nog een blauwe over.

Ik heb een Logitech Internet Chat Headset waar een zwarte en een roze aansluitingen. Die kunne er dus niet meer bij in.... Maar als ik de Speakers er uit haal en de headset er in doe doet die het alsnog niet.

Ik heb ook nog een onboard geluidskaart op mn Asus A8V, maar die staat uitgeschakelt omdat ik bang ben dat als die aan staat dat voor problemen kan zorgen.

Wat ook kan is dat ik mn headset aansluit op mn speakers maar daarop zit alleen een ingang voor geluid dus daar kan geen mic op worden aangesloten.

Dus wat moet ik nu doen, de andere geluids kaart inschakelen en daarop mn headset aansluiten, of iets anders proberen (Suggesties ?? )

Alvastbedankt :)

Heb nog een plaatje alleen is hier roze geel http://www.pims-pc-shop.nl/images/artikelen/s18384.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat je de roze jack alleen maar voor Microfoon kunt gebruiken. Kun je dat in de Manual van je geluidskaart niet nakijken?
Als voorbeeld doe ik hier een afbeelding bij van mijn Realtek Soundmanager. Daar staan de jacks en hun functie duidelijk op.
.

Bijlagen

• RealtekJacks.jpg
    RealtekJacks.jpg
    56,6 KB · Weergaven: 120
Ik ben bang dat je de roze jack alleen maar voor Microfoon kunt gebruiken. Kun je dat in de Manual van je geluidskaart niet nakijken?
Als voorbeeld doe ik hier een afbeelding bij van mijn Realtek Soundmanager. Daar staan de jacks en hun functie duidelijk op.
.

En wat als ik geen handleiding heb ?? :confused:

is er mischien een site ofzo waar je dit soort hanleidingen kan downloaden ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan