Headset doet raar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

milites

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo allemaal, :)

Ik heb net een nieuwe Sennheiser headset gekocht. Hij doet het prima, maar zodra ik met iemand in gesprek ga met welk programma dan ook, hoort degene aan de andere kant zichzelf als hij en ik tegelijk praten. Hoe kan dit?
Ik heb al redelijk wat geprobeerd, maar ik kom er niet uit. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. :)

Alvast bedankt.

Milites

dit kan meerdere oorzaken hebben. Bijvoorbeeld dat jy je boxen aan hebt staan waardoor de microfoon van de headset het geluid nog eens terugstuurt. Of je hebt de Koptelefoon hard staan waardoor de microfoon automatisch nog eens dat geluid overneemt.

mvg,

De boxen zijn het zeker niet...
Mijn headset staat niet echt hard, maar ook niet zacht. Ik moet de ander toch ook kunnen horen.:) Maar als dat wel het geval is(dat mijn headset te hard staat), dan is er dus geen andere optie dan het gewoon te accepteren? :eek:

neej, Dan zou je de microfoon moeten dempen om eventueel achtergrond geluid te verwaarlozen. Dit moet je bij de desbetreffende programma's kunnen doen of bij de instellingen van Windows. Maar mijn tip is de microfoon hoeft niet helemaal open te staan een klein stukje is meestal al genoeg. Dit moet je even testen en met de Instellingen spelen.

Mvg,

Ja, maar het probleem is, als ik de instellingen lager zet, dan hoort hij mij ook zachter praten...

Ja, dat is een optie, maar dan moet ik dus aan alle mensen vragen of zei mij harder willen zetten. Er moet toch een andere manier zijn. Of hoort dit soms bij de headset..?

Ik heb al meerdere malen met het "dempen"knopje in de volumeregelaar gespeeld, maar nee, niets hielp. Ik heb al eerder headsets gehad en ook die hadden er zo nu en dan last van. Ook andere mensen hebben het soms... Het moet dan toch wel aan de instellingen liggen?

Gz. Milites

Ik had dit ook wel eens vroeger toen ik veel gamede.. Ik heb (toen ook al) een geluidskaart, met die instellingen kon ik instellen; "wat men hoort", en nog meer shizzle voor die microfoon... ik had ook wel is dat je alleen maar herrie van mijn kant hoorde omdat het signaal verstoord werd maar je moet idd wat klooien met je instellingen en dan kom je er vanzelf wel uit..

Oke, laat ik dat dan maar proberen.. :)

Bedankt voor jullie hulp ;)

Ok, het probleem is verholpen =). Het was inderdaad gewoon wat klooien met de instellingen.
:thumb: Hartstikke bedankt :)

Gr. Milites

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan