Headset en speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

milosc1

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
Ik heb een headset en speakers gekocht, als ik mijn speakers aansluit en mijn headset niet dan komt er gewoon geluid uit de speakers.
Als ik mijn speakers én mijn headset aansluit, dan komt er alleen geluid uit de headset:confused:

Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Gr milos

p.s ik heb windows vista (misschien handig)

Volgens mij doe je niets verkeerd maar hoort dat zo??

Dat hoort inderdaad gewoon zo. Volgens mij is het ook niet morgenlijk om headset & speakers te gelijk te gebruiken.

...

Maar ik heb beneden ook een computer, en daar kunnen zowel de speakers als de headset gebruikt worden.

aloha :)

het hoort inderdaad zo dat als je je headset op hebt de speakers niet werken (waarom anders headset en niet gewoon een microfoon?) als je perse je headset tegelijk met je speakers wilt gebruiken kan je het kabeltje dat voor geluid zorgt doorknippen en dan 2 snoeren aan vast maken ofwel een split er in zetten :) (je kan je headset dan niet meer verwijderen of je moet je snoertje mollen)

als je alleen de microfoon wilt gebruiken en de speakers van je computer, doe dan alleen de roze stekker in je computer en leg de microfoon op de headset voor je neer zodat je er in kan praten (dit kan zorgen voor een echo voor die gene met wie je spreekt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan