Headset - geluid opeens zachter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bermuda

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Heey, ik was vandaag naar wat muziek aan het luisteren via mijn headset, geen probleem.
Maar als ik nu naar een lied wil luisteren moet ik mijn headset op z'n hardst zetten om een beetje hoorbaar geluid te krijgen, en dan hoor je gelijk veel gekraak er doorheen. De stekkers zitten er goed in.

Op een gegeven moment zat ik aan dat draadje van mijn headset te *****n, en toen kwam het geluid uit mijn headset zoals het hoorde, ik werd bijna doof omdat ik hem nog op z'n hardst had staan. Maar een paar seconden daarna zakte hij weer terug naar het slecht hoorbare geluid...

is er iets kapot ofzo? iets doorgebrand? (kan het me niet voorstellen want ik draai mijn volumeknopje nooit 100% open)

Op een gegeven moment zat ik aan dat draadje van mijn headset te *****n, en toen kwam het geluid uit mijn headset zoals het hoorde

Ik hou de oplossing op bovenstaande zin.

Je zat te rommelen aan een draadje en toen deed hij het.

Oorzaak waarschijnlijk een kabelbreuk bij de trekontlasting een de plug of kabelinvoer naar de oorschelpen.

Ik hou de oplossing op bovenstaande zin.

Je zat te rommelen aan een draadje en toen deed hij het.

Oorzaak waarschijnlijk een kabelbreuk bij de trekontlasting een de plug of kabelinvoer naar de oorschelpen.

Dat zal het wel zijn ja...
Valt zeker ook niks aan te doen?

Alles is te repareren als je een beetje handig bent met een soldeerbout.

Het probleem met vele onderdelen zoals headsets is dat alles aangegoten stekkers of kabelinvoeren heeft en het wordt na een reparatie nooit meer netjes.
Je zult een reparatie altijd op een of andere manier blijven zien.
Als je daar genoegen mee neemt is zoiets wel te repareren.

Anders moet je een nieuwe kopen.

Alles is te repareren als je een beetje handig bent met een soldeerbout.

Het probleem met vele onderdelen zoals headsets is dat alles aangegoten stekkers of kabelinvoeren heeft en het wordt na een reparatie nooit meer netjes.
Je zult een reparatie altijd op een of andere manier blijven zien.
Als je daar genoegen mee neemt is zoiets wel te repareren.

Anders moet je een nieuwe kopen.

Al zou ik hem met vieze plakband moeten repareren, maakt mij niets uit!
Helaas ben ik helemááááál niet technisch aangelegd, mischien kan ik maar beter een nieuwe gaan halen ja.

Bedankt voor je hulp!

EDIT: Ik zie nu net dat het stekkertje verbogen is. Kan het daar aan liggen?
EDIT: Het geluid gaat harder als ik het stekkertje er maar half in duw, wat is het probleem toch in godsnaam >.<

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan