Headset geluid via één oor op Skype.

• Onderwerp starter Onderwerp starter olfz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

olfz

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2013
Hallo, ik heb laatst een Logitech G35 aangeschaft. Ik heb alleen een zeer irriterend probleem. Als ik ga skypen met iemand, hoor ik hem maar via één oor, maar als ik muziek luister of films kijk, kan ik het wel gewoon goed via allebei kanten horen. Heeft iemand een idee hoe dit kan en eventueel een oplossing?

Hallo Olfz,

Probeer eens een skype testgesprek uit te voeren. Het kan zijn, dat diegene waarmee je skypt, een microfoon heeft die op 1 kanaal opneemt, en dus maar op 1 oor klinkt.

MVG

jopi328

Probeer de headset in 7.1 surround te zetten in plaats van stereo.

Hallo, ik heb het even getest met de 'Echo / Sound test service' en daar hoorde ik het ook vanaf 1 kant. Ik heb het op surround sound, en dat werkt wel, maar dat is met skypen nogal irritant. Je hoort ze heel irritant. Is er niets op uit te vinden?

Probeer eens te kijken of je skype onder windows XP SP3 kan runnen via rechtermuisklik skype afsluiten>skype icoontje>eigenschappen>compatibiliteit>skype herstarten>terug naar stereo

Bedankt mensen, en vooral bedankt aan lunatoe! Ik heb hem in Windows XP SP3 gezet, en nu doet die het weer prima!

Vraag opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan