headset kopen,

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessel

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
hallo, waar moet ik allemaal op letten met een headset kopen?

gr jesse

waar wil je de headset voor gebruiken, alleen maar wat chatten of ook voor langere tijd muziek luisteren, in het eerste geval zou verstaanbaarheid voor jou voldoende zijn, in het tweede geval moet ie ook wat comfort bieden, je wilt immers geen knellende schelpen om je oren hebben ...

Ik zou ten eerste naar je budget gaan kijken, dan naar de winkel passen en kopen, waar het goedkoopst is natuurlijk, ik heb hier de crative fatal1ty gaming headset, is een geweldig ding en kost maar 30 euro,je hebt natuurlijk duurdere met betere bouwkwaliteit maar ik moet zeggen dat mijne het goed doet, goed geluid lekkere bas en goede mic. Maar als je hem niet fijn vindt zitten dan moet je het niet doen mijn advies is dus: passen!

Je hebt ze in allemaal soorten en maten. De ene headset heeft een perfecte conform waardoor je niet voelt dat je em op hebt, de andere headset heeft een geluidskwaliteit superieur aan alle andere headset.
Het ligt er maar aan waar je de headset voor gaat gebruiken, en wat je budget ervoor is.

Zo hebben veel vrienden van mij een steelseries siberia, link

Het lijkt me het beste om te regelen of je er een paar kan uit proberen, je hebt ook veel soorten. enkele soorten: supraaural, circumaural, en meer.

Wanneer je er niet veel aan wilt uitgeven moet je dat niet doen, enkele voordelen zitten er wel aan. Als het om gamen gaat kun je met een goede kwaliteit headset tegenstanders uit iedere hoek aan kunnen horen lopen.

oké, ik ga hem gebruiken voor gamen, call of duty, op de ps3 maar hij moet ook op de pc kunnen,
dus ik moet kunnen. horen of de persoon links of rechts loopt,
maar het gaat me meer om de getallen zoals wat beter is.7.1 of 5.1
en hij mag ongeveer 60 euro of.minder kosten

dan lijkt het me beter om voor een headset met usb aansluiting te gaan.
Een headset is (bijna) altijd 2.0, alleen verschillende technieken kunnen 5.1 of zelfs 7.1 surround simuleren, dit is virtueel.

dan lijkt het me beter om voor een headset met usb aansluiting te gaan.
Een headset is (bijna) altijd 2.0, alleen verschillende technieken kunnen 5.1 of zelfs 7.1 surround simuleren, dit is virtueel.

bijna alle headsets hebben 5.1 toch?en wat is beter stereo of suround?

Nee, dat is wat ze aangeven. Het gaat dan over virtueel surround wat in werkelijkheid stereo is met wat foefjes om de richting van het geluid te bepalen. dat gebeurt meer softwarematig.

zou de turtle beache px21 een goede zijn, of heb je nog iets beters voor ong hetzelfde geld?

Wat beter is scheelt per persoon, de heatset krijgt een 4/5 op tweakers.net uit drie beoordelingen dus dat lijkt me prima.

Zelf zou ik de steelseries siberia v2 ps3 aanraden, omdat ik hierover veel goeds hoor en het een wat bekender merk is.

Bedankt voor alle hulp, ik.heb.inmiddels.mijn turtle beach px21 in.huis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan