headset met microfoon en 5.1 speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajacaeswe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Hoe krijg ik mijn microfoontje en oortjes van mijn headset aan de praat zonder mijn 5.1 boxjes. Ik kan mijn microfoon , of headset microfoontje alleen gebruiken als ik mijn geluidsboxjes 5.1 ook aan heb staan.
Mijn muziek en geluid werkt prima, maar ik wil de headset alleen horen en inspreken zonder dat het heel de kamer rondgaat

De plugjes zitten op mijn geluidskaart in groen (boxjes )met een splitter met zwart voor de headset. Een wit plugje in roze daarnaast voor de microfoon
Bij voorbaat alvast bedankt

Open de Volumeregeling van je geluidskaart. Dat mixertje, te bereiken door dubbelklikken op het luidsprekertje naast de klok in de Taakbalk.
Opties, Eigenschappen en selecteer dan de ingang van je geluidskaart, Audio IN of zo iets. Klik op OK en dan krijg je een schermpje met al je Audio-IN apparaten, Mic, Line-IN, CD en Stereo-mix. Selecteer nu de mic, of als dat er ook bij staat, je headset, Logitech XX of zo. Zet het schuifje omhoog en haal het vinkje weg voor Dempen.
Werkt het nu beter?

headset

Van de ellende een nieuwe headset gekocht. Met een usb aansluiting. Maar nou is er wer het probleem onstaan dat ik wel in de microfoon in kan spreken, maar niet het geluid kan weergeven via de headset, maar alleen via de 5.1 boxjes. Lastig met videobewerking. Hoe kan ik alles alleen via de headset of samen laten werken? Het probleem blijft zo bestaan. Graag hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan